Gå til innhold

Trenger altfor billig laptop

m0g1e

Anbefalte innlegg

Vil komme til å drive med webkoding, litt dokumentskriving, og stort sett ikke noe mer. Litt surfing, og ha mulighet for å spille av en liten video en gang iblant. Ikke noe spill. Ikke noe mer..

Snakker om så billig som mulig her. Brukt er godt mulig! En singel core PC for maks 4500kr, eller en dual for maks 7000kr. :D

Hadde kanskje vært best med en dualcore. Isåfall skal det være en "kræsj-garanti" med også, om den ikke er flere tusenlapper da..

Endret av nollie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Elkjøp selger noe Advent greier. Disse skal visstnok restarte ved å snu dem på hodet, men det kan jo kanskje være en grei funksjon det óg ?

6755289[/snapback]

Kanskje det.. :p

Sikler på en Duo, men jeg vet ikke hvor mye jeg får brukt for det heller...

Lenke til kommentar
Elkjøp selger noe Advent greier. Disse skal visstnok restarte ved å snu dem på hodet, men det kan jo kanskje være en grei funksjon det óg ?

6755289[/snapback]

Kanskje det.. :p

Sikler på en Duo, men jeg vet ikke hvor mye jeg får brukt for det heller...

6761629[/snapback]

Se på dell i6400, finn frem til billigste duo ved å gå på privatkunder og så flere tilbud fra dell (greier ikke linke til den da jeg ikke får opp adressen). der har de en til 7090,- inkl frakt, sleng på beste batteri til 150,- ekstra så har du ei grei maskin.

Lenke til kommentar
Denne er jo usedvanlig billig, men jeg har ikke kjennskap til whitebox så du burde kanskje sjekke ut det?

6763622[/snapback]

Whitebox virker litt vel sleipe... MERK: Prisen er oppgitt UTEN mva, uten at det står noe om det! Prisen går da merkbart opp. +25%. Hvis man da slenger på ekstra ram og harddisk, (512 og 60gb totalt) +mva, kommer prisen opp i 4731. I tillegg har jeg ikke akkurat hørt så mye bra om whitebox fra før. Søk litt rundt. Men for all del...

Ville heller gått for tidligere nevnte Dell i6400, med 9 cellers batteri.

Lenke til kommentar

Har kasta meg på en Advent til 3995 nå. Skulle gjern fått PC uten OS, for OS det har jeg... Skal se hvor lenge Adventen holder til den kræsjer. (Altfor billig! :p) De kan neimen ikke koste mere enne over tusenlappen i innkjøpspris for elkjøp i den prisklassen... Xp home er vel på 1250,- el noe?

Likevel hadde den Whitboxen DDR2, men...

Jeg skal KUN bruke den til skriving av koder og IE og word...foreløbig. Med mindre jeg finner ut noe mere når jeg får litt erfaring med denne...

Kanskje kriteriene mine går litt opp... får se. :p

Flott med så mye tips! Bare å pøse på med flere om noen vet noe ekstremt billig. Duo og for den saks skyld! :)

Endret av nollie
Lenke til kommentar
Har kasta meg på en Advent til 3995 nå. Skulle gjern fått PC uten OS, for OS det har jeg... Skal se hvor lenge Adventen holder til den kræsjer. (Altfor billig! :p) De kan neimen ikke koste mere enne over tusenlappen i innkjøpspris for elkjøp i den prisklassen...

6764511[/snapback]

Angående Adventen ville jeg vel anbefalt å enten sette i mer RAM, eller kjøpe en annen pc som er helt lik men 500kr dyrere og med 512mb ram. Her er en test av begge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...