j0gga Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 jeg la inn windows update. å etter jeg restarta ville ikke windows starte igjen. har prøvd ¨å gå safemod osv men uten hell. har også prøvd å resete biosn men ingen ting som vil gå? noen forslag? begynner å bli luta lei windows. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hei og velkommen til forumet! Velg gjenoppretting av systeminnstillinger i oppstartsmenyen til Windows (F8 under oppstart) Jeg vet hvordan det føles når Windows streiker. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
j0gga Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 prøver med den restarter seg bare igjen :trist. orker ikke formaterin nå as. -j0gga- Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 prøver med den restarter seg bare igjen :trist. orker ikke formaterin nå as. -j0gga- 6757706[/snapback] Boot opp fra cd-rom med windowsdisken. Velg reparer i menyen du får opp. Lenke til kommentar
j0gga Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 (endret) har prøvd d å men den stoppa ved dos å kom som "skriv EXIT for å restarte" å ingen ting skjer" er det som skjer er jo at du restarter men da er jeg like langt som når jeg starta Endret 28. august 2006 av j0gga Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 har prøvd d å men den stoppa ved dos å kom som "skriv EXIT for å restarte" å ingen ting skjer" er det som skjer er jo at du restarter men da er jeg like langt som når jeg starta 6757772[/snapback] Tror du må prøve med en annen cd. Er det orginalcd du har ? Lenke til kommentar
j0gga Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 har vell ikke det (A) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå