Lakima Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hei jeg har vanelig gsm sim kort nå, men jeg vurderer og bytte til 3g sim kort siden da får jeg jo ringt med video samtaler og surfa litt fortere. Men får jeg da brukt 3g sim kortet på min gamle gsm telefon? Lenke til kommentar
Kern Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Er ikke noe problem å bruke 3g-kortene på eldre telefontyper. Kan være et problem på mobiltypene fra rundt 1990. Lenke til kommentar
Lakima Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Okey det høres bra ut.. Da tenker jeg jeg bytter i morgen:D Takk for hjelpa:D Lenke til kommentar
sforum Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Hei jeg har vanelig gsm sim kort nå, men jeg vurderer og bytte til 3g sim kort siden da får jeg jo ringt med video samtaler og surfa litt fortere. Men får jeg da brukt 3g sim kortet på min gamle gsm telefon? 6754431[/snapback] du skal ikke få problemer med det:9 med mindre du har en meget gammel telefon. Den eldste jeg har mulighet til å prøve i er Nokia5110, som det fungerer i.. Endret 27. august 2006 av shaaland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå