Casanova_G Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg har da som sikkert mange har fått med seg SE K800i K800i har en ny funksjon som jeg har aldri vært bort i før, nemlig 3G. Som folk flest er jeg ganske så nysgjerrig på denne funksjonen. Problemet oppsto da jeg satt i byen med en kompis som har akkurat samme mobil som meg. Vi bestemte oss for å prøve ut 3G funksjonen (vi var i byen i Oslo). Men det gikk rett og slett ikke. Trenger jeg et eller annet program e.l. for at det skal virke, eller kanskje 3G konfigurasjon ellernoe ? Tviler på at det hadde noe med 3G nettverket og gjøre, siden jeg var midt i byen. Anyway, ikke vet jeg i allefall Så jeg håper på noen gode svar Takker for all slags innlegg/svar Lenke til kommentar
monicalt Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Ah, det lurer jeg og på! Håper noen har svaret=) Lenke til kommentar
eooka Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Ah, det lurer jeg og på! Håper noen har svaret=) 6754382[/snapback] Tror nok kanskje at dere må bestille dere nytt SIM-kort... Lenke til kommentar
Casanova_G Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Ah, det lurer jeg og på! Håper noen har svaret=) 6754382[/snapback] Tror nok kanskje at dere må bestille dere nytt SIM-kort... 6754608[/snapback] Det kan godt være slik, men jeg fikk SIM kortet mitt for noen uker siden, så det er ganske kjipt hvis det er sånn .... Endret 28. august 2006 av Casanova_G Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Det har noe med det å gjøre, gamle SIM-kort støtter ikke 3G, mens jeg har et halvt år gammelt SIM-kort og prater ofte med kompiser som har 3G med videotelefoni. Lenke til kommentar
monicalt Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Sim kortet mitt er nytt hmm, skikkelig rart! pappa har abbo fra tele2 og når jeg putter simkortet hans på min k800i så går det å ringe med videotelefoni, men når jeg bruker mitt tele2 sim kort så går det ikke? Endret 28. august 2006 av monicalt Lenke til kommentar
Casanova_G Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Tenker det er samme tilfelle med meg. Men hvis jeg skal ha et nytt SIM kort blir det bare masse mas og rot igjen. Må vente på at SIM kortet kommer og koden oxo må jeg sende over kontakter og ting fra den mobilen over til det nye. Uff Lenke til kommentar
monicalt Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 du har vel ikke tilfeldigvis tele2 casanova_g? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Tenker det er samme tilfelle med meg. Men hvis jeg skal ha et nytt SIM kort blir det bare masse mas og rot igjen. Må vente på at SIM kortet kommer og koden oxo må jeg sende over kontakter og ting fra den mobilen over til det nye. Uff 6760473[/snapback] Lagrer du kontaktene på SIM-kortet?!? Har foresten et steingammelt SIM-kort selv. Vet ikke engang hvor gammelt det er, men minst 2 år i hvert fall. 3G fungerer perfekt... Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 At du trenger nytt SIM-kort for å bruke 3G gjelder kun enkelte operatører, deriblant NetCom. Jeg vet Telenor ikke krever nytt SIM-kort for videotelefoni. Lenke til kommentar
Casanova_G Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 du har vel ikke tilfeldigvis tele2 casanova_g? 6783569[/snapback] Jupp.. har tele2 pluss har du oxo det?? Lenke til kommentar
Casanova_G Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 At du trenger nytt SIM-kort for å bruke 3G gjelder kun enkelte operatører, deriblant NetCom. Jeg vet Telenor ikke krever nytt SIM-kort for videotelefoni. 6783701[/snapback] Å ja hvis telenor ikke krever det vil jo det si at Tele2 heller ikke gjøre det, siden tele2 bruker jo samme nettverk som telenor.. Men hvorfor virker det ikke da ? Må man ha 3G setup ellernoe ... ? Lenke til kommentar
monicalt Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) hmm, hvis du har tele2 abonnement skulle det ikke være noe problem med å bruke 3G. De som har tele2 scratch kontant har ikke støtte til å bruke 3G jeg har tele2 scratch kontant så funker ikke på min k800i! men har et telenor simkort og, det funker! link: http://www.tele2.no/privat/mobil/3g/ Endret 2. september 2006 av monicalt Lenke til kommentar
troffen_k750i Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ikke alle gamle telenor-SIMkort som støtter 3G, så det vil nok være det samme for tele2... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå