bo1e Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Noen som vet om netcom pleier å ha operatørlås på sine subsidierte telefoner? Samboeren min har nettopp kjøpt seg en nokia 6280 med netcom-binding (activetalk). Men det var ingen lås på den, funket flott med mitt simkort fra chess (telenor-nett). Er dette vanlig eller gjelder det kun noen få mobiler? Jeg er på utkikk etter ny mobil å kjøper gjerne en netcom-subsidiert mobil hvis de ikke er låst. Gjør jo saken veldig mye enklere Lenke til kommentar
sforum Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 tror ikke netcom er så flinke med låsinga si. vet om flere som har kjøpt netcom "låst" telefon å opplevd at denne ikke er låst. har også fått høre fra forhandler at de "ofte ikke er låst, å at den antageligvis ikke er det". min N6280 stod det var låst til netcom og det stolte jeg på å brukte ett gammelt NC nummer jeg hadde en dag eller noe (venta på nr mitt skulle bli portert) så var jeg så lur å prøvde med mitt T2 simkort, hvilket fungerte utmerket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå