Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Er det mulig å åpne hotmail i Thunderbird?

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det vil ikke fungere Govassa. Thunderbird støtter rett og slett ikke Hotmail.

Can I access my Netscape WebMail or Hotmail accounts through Thunderbird?

No. Netscape WebMail and Hotmail use proprietary protocols. To access WebMail directly through an e-mail client requires you to use Netscape 6+ with AIM; to do so with Hotmail requires either Microsoft Outlook or Outlook Express. Of course, you can access your WebMail account on the Web at http://webmail.netscape.com/, or Hotmail at http://www.hotmail.com/.

6761152[/snapback]

Lenke til kommentar
Det vil ikke fungere Govassa. Thunderbird støtter rett og slett ikke Hotmail.

6761215[/snapback]

Eventuelt hotmail som ikke støtter normale mailprogram. Blir feil å skylde på Thunderbird, når hotmail-staben ikke klarer å sette opp en normal pop3-konto... Grunnen til at man kan lese hotmails i Outlook/Outlook Express er jo at de mailprogrammene kommer fra microsoft. Og når man oppretter en hotmail konto i Outlook Express oppfører den seg ikke som en vanlig pop3-konto :(

Selv har jeg gitt opp hotmail, og skaffet meg en mail som man faktisk kan akksessere på egne premisser!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvis Hotmail-kontoen din fungerer i Outlook Express, så fungerer den også veldig fint i Thunderbird med WebMail.

Grunnen til at jeg sier det med Outlook Express er at nyere Hotmail-kontoer ikke fungerer i Outlook Express fordi Hotmail har begynt å ta betalt for den støtte. Gamle Hotmail-kontoer har ikke den restriksjonen.

Min konto har ikke slik restriksjon og jeg bruker THunderbird daglig til å sende og motta mail i både Hotmail og og en drøss med POP-mailer.

Hvis Hotmail-kontoen din ikke fungerer i Outlook Express så kan du få den til å fungere i Thunderbird ved å bruke ScreenScraper i WebMail.

Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...