Espen_k Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 kjøpte pc'en min for noen 2-3 år tilbake, nå som jeg har byttet nesten allt untatt Prosessor, Windows Harddisken, en 512 ukjent rambrikke, strømforsyning og DVD-stasjon. Det merkes godt at maskinen jobber saktere og tåler ikke de samme spillene like bra som før.(noen tåles ikke heller) når jeg sier treg så mener jeg at jeg går på en måte fortere frem en dataen jobber, Før så kjørte jeg f.eks Flightsim 2004 på høyest grafikk med fin fps. hva kan være årsaken til at pc-en jobber treigere? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hei! Kan du liste opp gammel og ivertfall ny maskinvare? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 De kan være feil på den nye hardwaren. Pcen kan innholde spyware og eller virus som kan gjøre den tregere. En ny windows nstallasjon kan hjelpe om det ikke er gjort under alle disse oppdateringene. Lenke til kommentar
Espen_k Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Pc'en er like treg etter formatering. er ikke helt sikker på delene som sitter i maskinen men prøver, HK: Asus P4C800E-Deluxe Prosessor: Intel pentium R 4. 2,60 Ram: 2 Geil brikker på 1024 mb hver og to ukjente på 512. Skjermkort: ATI x800xt 250 mb Hdd: ukjent IDE 8 MB på 120 gb lagring. Strømforsyning:Chieftec HPC-360-202 360 watt. for mere informasjon om hw, etterspør og forklar hvordan jeg skal finne informasjonen. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hei, kjører de geil brikkene i Dual? I såfall ville jeg tatt ut de to ukjente 512mb brikkene. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg skulle til og si det samme angående minnet. Det er vel den nye pcen? Lenke til kommentar
Espen_k Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 (endret) På eska til Geil brikkene står det: Dual channel Module. Edit: Ny og ny... har kjøpt nye deler hver for seg etter som tiden har gått og nye spill har kommet. Prosessor, strømforsyning, og 1 ram brikke er eneste som ikke er flytta på. Nå må jeg desverre duppe av for å rekke skolen i morgen så kom med hva dere tror ut i fra dere har lest i denne topic. Endret 27. august 2006 av B-Zerc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå