Zethyr Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hei. Jeg har lenge vurdert å lære meg noen selvforsvarsteknikker, i tilfelle man skulle havne utfor noe dritt på byen (skjer jo alltids noe med en eller annen uheldig fyr). I tillegg har jeg et ønske om å kombinere dette med en slags trening. Jeg ser at det begynner Krav Maga nybegynnerkurs om få dager her jeg bor, og lurer på om det er noe å vurdere? Noen som har lært seg det fra før, og kan fortelle litt? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Krav maga er ikke noe tulle kampsport for å si det sånn. Er straight forward effektivitets forsvarsteknikk der det ikke læres noen "vakre" rundspark og slikt. Vil påstå at dette er virkelig en forsvars type kampsport som faktisk FUNGERER i det daglige i motsetning til mange typiske kampsporter som ser tøft ut men som ikke helt fungerer i virkeligheten. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Er greit, vi har ikke mulighet til å trene krav maga her, men trener ilamme noen som har trent andre plasser. Det er effektivt. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) synes slagene er litt lame, en type av dem. er vel forskjellig fra trener kansje. en ser jo og finner ut av selv. Endret 28. august 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå