Enceladus Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Synest det er helt greit at du ikke kan bygge hvor du vil. Er jo slik det alltid har vært i de gamle C&C spillene. Noe som bekymrer meg er at du ikke kan zoome lengre ut. Blir så lite oversiktelig. Om dette ikke blir endret kommer jeg ikke til å orke å spille Må også nevne at det i tillegg til NOD og GDI vistnok skal bli en tredje rase. Antar at det er en slags alien eller mutant rase basert på Tiberian Sun sin historie. Er åpent for noe slikt jeg, det bringer jo litt mer dynamikk inn i spillet med en tredje rase. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Eg ser ikkje det negative i ein tredje rase, Yuri's Revenge vart ikkje dårlegare enn RA2 av den grunn. Yuri er riktignok ikkje like populært, men det er meir på grunn av enhetene enn det faktum at det er tre lag. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Den tredje rasen ble allerede introdusert i Tiberian Sun. Den er vel denne gangen også "The Shiners" som er mere utviklet en forige gang. Ville i hvertfall være en logisk utvikling i historien. Endret 8. oktober 2006 av perpyro Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Litt info og spekulasjoner om alien rasen sakset fra wikipedia. The most common belief held on the nature of Tiberium both in-game and in player speculation is that the crystal is a terraforming agent of the alien race known as the Scrin. All evidence of the Scrin show that they are a Tiberium-based lifeform with control over Tiberium mutations. The most obvious sign of these abilities is the Tacitus, a computer-like Scrin device that can control the mutations. If this is true, these are the assumed goals of Tiberium from the Scrin point of view: Deposition - The Scrin seed the intended world with Tiberium. Exploration - Beings on the intended world discover Tiberium. Because of its valuable nature, these beings begin to use Tiberium a great deal, increasing the spread of Tiberium. Conflict - The mysterious crystal being valuable, beings on the planet begin to fight over them. This further spreads Tiberium growth, as Tiberium-fueled products will be deposited in areas Tiberium has not had a chance to expand to. Mutation - Tiberium forcefully mutates planetary flora and fauna, changing the environment into something more hospitable to Scrin colonization. Clean Up - Scrin invade after the intended planet is sufficiently mutated. Scrin now have the upper hand in defeating any resistance, as the Scrin hold greater knowledge of Tiberium. A developer's diary that was recently released detailed Tiberium and most interestingly states that 'Red Zones are like the surface of an alien world. Scientists have speculated that Tiberium is actually a terraforming agent for an alien civilization, slowly transforming our world into an environment suitable for beings that have evolved on a different planet. No definitive conclusions have been reached.' This further reinforces belief on Tiberium being a terraforming agent of the Scrin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå