Gå til innhold

c&c3 har ikke bygg hvor du vil


Anbefalte innlegg

For å si det sånn, Red Alert er nesten like langt fra det originale C&C universet som det Generals er... Selv om alle spillene har C&C i tittelen er det stort sett ingen vits i å sammenligne dem. Red Alert og Generals er spin-offs og grunnen til at dem har fått C&C inkludert i titlene har mest sansynlig vært for å fortsette å tjene penger på et navn som allerede hadde blitt populært.

 

Nok om det.

Når det gjelder den in-game videoen så må jeg si det var mye som så bra ut, det eneste problemet jeg kan se å finne er at det virker som om det å spille GDI kommer til å bli ganske irriterende for det virker som om det nesten ikke finnes en eneste NOD unit som ikke bruker stealth på et eller annet vis.... damn, var det så ille i C&C og Tiberian Sun??! Og obelisken virket litt rask i forhold til det jeg mener å huske.

 

Jeg vil ha en demo! :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Navnet på det første spelet var Command & Conquer ja, men etter Covert Operations valgte Westwood studios å lage ein serie spel ut av navnet Command & Conquer, derfor går alle spela frå det første C&C til Zero Hour under fellesnavnet Command & Conquer.

 

Alle veit at Red Alert og Command & Conquer er to forskjellige spel, men RA er då vitterleg ein del av C&C-serien.

 

Eg synest det er god grunn til å samanlikne dei, grafikkmotorane er brukt om kvarandre, gameplayet er nesten identisk. Einaste forskjellen er at Westwood har laga to forskjellige univers (pluss Generals). Å sei at Red Alert ikkje er C&C blir tull, det er nemlig ein del av C&C-serien.

Lenke til kommentar
For å si det sånn, Red Alert er nesten like langt fra det originale C&C universet som det Generals er... Selv om alle spillene har C&C i tittelen er det stort sett ingen vits i å sammenligne dem. Red Alert og Generals er spin-offs og grunnen til at dem har fått C&C inkludert i titlene har mest sansynlig vært for å fortsette å tjene penger på et navn som allerede hadde blitt populært.

6836425[/snapback]

 

kanskje du burde sette deg litt mer inn i C&C storyline før du kommer med et slikt utsagn?

Lenke til kommentar
For å si det sånn, Red Alert er nesten like langt fra det originale C&C universet som det Generals er... Selv om alle spillene har C&C i tittelen er det stort sett ingen vits i å sammenligne dem. Red Alert og Generals er spin-offs og grunnen til at dem har fått C&C inkludert i titlene har mest sansynlig vært for å fortsette å tjene penger på et navn som allerede hadde blitt populært.

6836425[/snapback]

Antar at du ikke husker klippet/klippene i Red Alert der Kane fremstår som Stalins høyre hånd? Eller
i Red Alert soviet campaign.... Endret av eXZire
Lenke til kommentar

Sikkert sakt før i tråden men som den store C&C entusiasten jeg er må jeg nevne det igjen. Endelig blir det ordentlig C&C igjen isteden for Generals wannabe greiene! :w00t: .

 

At man ikke kan bygge random overalt er bare rett og rimelig siden dette er noe av det som gjør C&C til noe eget.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
Får virkelig håpe det blir bra og revolusjonerende, selv om det skal godt gjøres å toppe Generals...

6861017[/snapback]

 

 

håper det var sarkastisk ment. det gleder meg stort til det at det ikke lenger går ann og bygge overalt siden dette er veldig plagsomt i generals.

Lenke til kommentar
For å si det sånn, Red Alert er nesten like langt fra det originale C&C universet som det Generals er... Selv om alle spillene har C&C i tittelen er det stort sett ingen vits i å sammenligne dem. Red Alert og Generals er spin-offs og grunnen til at dem har fått C&C inkludert i titlene har mest sansynlig vært for å fortsette å tjene penger på et navn som allerede hadde blitt populært.

6836425[/snapback]

Antar at du ikke husker klippet/klippene i Red Alert der Kane fremstår som Stalins høyre hånd? Eller
i Red Alert soviet campaign....

6837603[/snapback]

 

hehe du pwna dem som ikke mente at red alert var C&C :p husket ikke det der selv heller :)

Lenke til kommentar
håper det var sarkastisk ment. det gleder meg stort til det at det ikke lenger går ann og bygge overalt siden dette er veldig plagsomt i generals.

6861085[/snapback]

Nei, tvert imot. Å kunne bygge nesten hvor som helst gir mye mer muligheter og åpner for mange flere strategier, det er en av de punktene som gjør Generals til et av de beste rts i historien.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Alle C&C spillene som andre sier med unntak av Generals har begrensningen med bygging.

Det var dåg morsomt med muligheten i originalspillet til å bygge gjerde så langt unna basen man ville for deretter og bygge hva man ville langs dette gjerdet.

Husker at jeg gjerda inn basen og tiberiumsfeltene mine i singelplayer og fienden respekterte det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...