-Mr.T- Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 For å si det sånn, Red Alert er nesten like langt fra det originale C&C universet som det Generals er... Selv om alle spillene har C&C i tittelen er det stort sett ingen vits i å sammenligne dem. Red Alert og Generals er spin-offs og grunnen til at dem har fått C&C inkludert i titlene har mest sansynlig vært for å fortsette å tjene penger på et navn som allerede hadde blitt populært. Nok om det. Når det gjelder den in-game videoen så må jeg si det var mye som så bra ut, det eneste problemet jeg kan se å finne er at det virker som om det å spille GDI kommer til å bli ganske irriterende for det virker som om det nesten ikke finnes en eneste NOD unit som ikke bruker stealth på et eller annet vis.... damn, var det så ille i C&C og Tiberian Sun??! Og obelisken virket litt rask i forhold til det jeg mener å huske. Jeg vil ha en demo! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 hater at ea bestemmer hvordan jeg skal spille spillet. 6754066[/snapback] Dette er faktisk nesten bra nok for gullkorn-seksjonen ... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Navnet på det første spelet var Command & Conquer ja, men etter Covert Operations valgte Westwood studios å lage ein serie spel ut av navnet Command & Conquer, derfor går alle spela frå det første C&C til Zero Hour under fellesnavnet Command & Conquer. Alle veit at Red Alert og Command & Conquer er to forskjellige spel, men RA er då vitterleg ein del av C&C-serien. Eg synest det er god grunn til å samanlikne dei, grafikkmotorane er brukt om kvarandre, gameplayet er nesten identisk. Einaste forskjellen er at Westwood har laga to forskjellige univers (pluss Generals). Å sei at Red Alert ikkje er C&C blir tull, det er nemlig ein del av C&C-serien. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Syntes spillet ser fett ut, obelisken er kanskje liiiiittt for kraftig. mammoth tankser tålte ihvertfall 2 skudd minns jeg å huske fra c&c. Eneste jeg syntes var at kanskje banen var litt liten, men det kan jo hende det bare var en test bane vi så. Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 For å si det sånn, Red Alert er nesten like langt fra det originale C&C universet som det Generals er... Selv om alle spillene har C&C i tittelen er det stort sett ingen vits i å sammenligne dem. Red Alert og Generals er spin-offs og grunnen til at dem har fått C&C inkludert i titlene har mest sansynlig vært for å fortsette å tjene penger på et navn som allerede hadde blitt populært. 6836425[/snapback] kanskje du burde sette deg litt mer inn i C&C storyline før du kommer med et slikt utsagn? Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Jeg er litt lat så jeg orker ikke sjekke dette opp selv, men når kommer det nye c&c spillet? I november, eller noe? Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 (endret) For å si det sånn, Red Alert er nesten like langt fra det originale C&C universet som det Generals er... Selv om alle spillene har C&C i tittelen er det stort sett ingen vits i å sammenligne dem. Red Alert og Generals er spin-offs og grunnen til at dem har fått C&C inkludert i titlene har mest sansynlig vært for å fortsette å tjene penger på et navn som allerede hadde blitt populært. 6836425[/snapback] Antar at du ikke husker klippet/klippene i Red Alert der Kane fremstår som Stalins høyre hånd? Eller i Red Alert soviet campaign.... Endret 10. september 2006 av eXZire Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Sikkert sakt før i tråden men som den store C&C entusiasten jeg er må jeg nevne det igjen. Endelig blir det ordentlig C&C igjen isteden for Generals wannabe greiene! . At man ikke kan bygge random overalt er bare rett og rimelig siden dette er noe av det som gjør C&C til noe eget. Lenke til kommentar
sakkosekken Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 litt sugent at folka ikke flyr tilbake når de blir truffet av en missil-.- liker dow wa bedre med moral greier og slikt... ville du likt å kjempe når du får 100000 missiler mot deg? og cover greiene er fine der Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Og som andre har sagt. "Superweapons" har aldri vært så destruktive i C&C iforhold til Generals hvor man kan vinne uten å bevege seg ut av baseområdet. 6762272[/snapback] Nåja. Atombomben i C&C var veldig kraftig. Greia er at du ikke kunne fyre av 10 samtidig. Tok veldig lang tid å lade den opp også. Lenke til kommentar
sageman Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 Får virkelig håpe det blir bra og revolusjonerende, selv om det skal godt gjøres å toppe Generals... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 Får virkelig håpe det blir bra og revolusjonerende, selv om det skal godt gjøres å toppe Generals... 6861017[/snapback] håper det var sarkastisk ment. det gleder meg stort til det at det ikke lenger går ann og bygge overalt siden dette er veldig plagsomt i generals. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 For å si det sånn, Red Alert er nesten like langt fra det originale C&C universet som det Generals er... Selv om alle spillene har C&C i tittelen er det stort sett ingen vits i å sammenligne dem. Red Alert og Generals er spin-offs og grunnen til at dem har fått C&C inkludert i titlene har mest sansynlig vært for å fortsette å tjene penger på et navn som allerede hadde blitt populært. 6836425[/snapback] Antar at du ikke husker klippet/klippene i Red Alert der Kane fremstår som Stalins høyre hånd? Eller i Red Alert soviet campaign.... 6837603[/snapback] hehe du pwna dem som ikke mente at red alert var C&C husket ikke det der selv heller Lenke til kommentar
sageman Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 håper det var sarkastisk ment. det gleder meg stort til det at det ikke lenger går ann og bygge overalt siden dette er veldig plagsomt i generals. 6861085[/snapback] Nei, tvert imot. Å kunne bygge nesten hvor som helst gir mye mer muligheter og åpner for mange flere strategier, det er en av de punktene som gjør Generals til et av de beste rts i historien. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 (endret) du har ikke peiling moonhowl.. det er noe av det som gjør c&c til det det er.. gief flametanks!! Såg videoen først nå.. fy faen så fett! Virker som det er trofast til det første spillet Endret 15. september 2006 av Pheonix Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 Så fantastisk ut!! Simpelten FANTASTISK!! <3<3 Gleder meg til det kommer ut!! Lenke til kommentar
sageman Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Heldigvis ser det ut til at EA forlater det tradisjonelle MCV systemet og implementerer en mini-mcv, som muliggjør rask ekspansjon og basebygging over mye større område podcast Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Det er flott, sakna ein utvidelsesbil i Red Alert 2, men fekk den i Balance of Power (modifikasjon til Yuri's Revenge). Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Alle C&C spillene som andre sier med unntak av Generals har begrensningen med bygging. Det var dåg morsomt med muligheten i originalspillet til å bygge gjerde så langt unna basen man ville for deretter og bygge hva man ville langs dette gjerdet. Husker at jeg gjerda inn basen og tiberiumsfeltene mine i singelplayer og fienden respekterte det. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Denne videoen så fantastisk ut. Endelig et nytt C&C spill... har ventet siden RA2 på dette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå