Gå til innhold

c&c3 har ikke bygg hvor du vil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

I C&C har man kun GDI og NOD  :love:

6762814[/snapback]

 

Ikke bare bare det :D

6762824[/snapback]

 

Mulig spoiler til C&C Tiberian Sun: Firestorm.

 

 

 

Er det etter firestorm at det kom en side til i C&C serien?

Jeg fikk aldrig fullført firestorm, så jeg fikk liksom ikke med meg hele historien, men jeg tror det skal ha noe med aliens å gjøre. Stemmer det?

 

 

Lenke til kommentar

Husker i CC1, der var det bare å bygge sandsekker nedover mapet, til man kom til fiendens base, så kunne man sette opp bygninger :) Sånn har det ikke vært i di siste spillene såvidt jeg vet.

 

Men jeg heller klarer ikke å se ulemper med at man må bygge bygninger nær andre bygninger.

Lenke til kommentar

Om du er av typen som liker å bygge helt mellom rompeballene til motspilleren(e) dine, så får du heller "kjøre" hovedbasen din til dem.. Husker at i Tiberian sun var det en bil som kunne bygge seg ut og inn til en main factory eller ka det heite :p

 

 

Så nettop den videoen.. Synest dette såg meget bra ut jeg :)

Endret av jalla`n
Lenke til kommentar
så video fra c&c3 og ble veldig skuffet.det jeg er ekstremt skuffet over er at c&c3 ikke har det sånn at du kan bygge hvor du vil på kartet.

6754066[/snapback]

Som sagt tidligere, slik har det vært i alle C&C / Red Alert spill, og dette er kjempebra :) Eneste som er forskjellen til C&C3 her er du faktisk ser grensen når du setter opp bygninger.
Lenke til kommentar
"Obelisk of light" var jo også ganske sinnsyk. Ødelegger en tank på ett skudd? Og den trenger bare et sekund på å gjennopplade seg? Var da riktignok skummel i de tidligere spillene også, men ikke sååååå fæl?

6762272[/snapback]

 

Ikke bare en tank, men en Mammoth tank.

 

Men jeg syns det er digg at Obelisken er så ekstremt god. Når jeg spillte Command & Conquer 1 var jeg bokstavlig talt redd den tingen.

 

Det finnes nok masse units som kan countre denne bygningen da, så det er nok ikke så veldig stort problem.

 

 

Syns forresten at spillet ser veldig lovendes ut, håper på en god singleplayer del, med mange gode filmer. :love:

Lenke til kommentar
"Obelisk of light" var jo også ganske sinnsyk. Ødelegger en tank på ett skudd? Og den trenger bare et sekund på å gjennopplade seg? Var da riktignok skummel i de tidligere spillene også, men ikke sååååå fæl?

6762272[/snapback]

 

Ikke bare en tank, men en Mammoth tank.

 

Men jeg syns det er digg at Obelisken er så ekstremt god. Når jeg spillte Command & Conquer 1 var jeg bokstavlig talt redd den tingen.

6817320[/snapback]

Obelisken kunne vel ikkje ta ein Mammoth med eitt skudd i C&C?

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...