larrylu Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 hva har du og velge mellom? hvis du velger clone så vil begge skjermene viste det samma. prøv noe annet.. som at du f.eks setter opp prosjektoren som skjerm 2 6783082[/snapback] Nå har jeg pørvød og clo0ne her.. funka ikke proskotr starter ikke og søke engang.. men hvis jeg kobler om på utgang 1 og 2.. så får bilde på prsosjkotr og crt skjermn blir svart! :| RART ASS? kan det være at det er en ASK prosjotr som øsnker og være alene i pcen den er 4 5 år gammel men :| fungrer jo fint Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Nå har jeg fått bilde på dette. på beggee skjermen.. med clone. hva skla den clone settings stå på hvis jeg ha ha utvidet skrivebord? se på film på skjerm 1. og spille på skjerm 2.. ? Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 og en annen ting som jeg har funnet ut. hvsi jeg akitver SLI ? så skru clone settingsen seg av? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Du finner nyeste driver her: http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1474 (den ifra nvidia sin side er relativt "gammel") Du kan ikke bruke flere skjermer en en i SLI modus. SÅ svaret er ja, Clone settingen skrur seg da av. Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Du kan ikke ha 2 skjermer i SLI (modus), det var det som var problemet... har vært borti noen med samme problemet før.. edit: alt i parentes () og en fin liten leif edit2: herregud, jeg er trøtt.. så ikke den siste posten jeg Endret 3. september 2006 av tobbesen Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Du finner nyeste driver her: http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1474(den ifra nvidia sin side er relativt "gammel") Du kan ikke bruke flere skjermer en en i SLI modus. SÅ svaret er ja, Clone settingen skrur seg da av. 6793509[/snapback] Oki. men hvilken settings skla jeg ha hvsi skla ha utvidet skrivebord? 1 skjerm? eller clone? osv? Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 er det en bug? / mangel? eller går det bare ikke ann pga sli teknologien er laget sånn? Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 den er laget sånn... men nVidia har hintet litt om at senere driveroppdateringer, eller nye sli løsninger kan fikse det Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 den er laget sånn... men nVidia har hintet litt om at senere driveroppdateringer, eller nye sli løsninger kan fikse det 6793738[/snapback] Oki. bør jeg kjøpe meg et pci kort dA? åssen blir det da? kjøre jeg bare utvid skriv bord på det korte? eller åssen blir det oppsttet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå