larrylu Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg har 2 stk nVIDIA Geforce 6800 series GPU Skjermkort LSI utgave. så trenger jeg et tips til driver så jeg får opp projektoren min. jeg prøvde en 91.33 versjon men da blir det svart bilde når windows starter opp. noen som har forslagg til en driver som fungrer imot en ASK prosjktor. Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Ingen som vet? ask prosjketoren er noen år. Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Du må nok inn i driveren og skru på prosjektoren der. (sett opp klone-modus, eller utvid skrivebordet) Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Du må nok inn i driveren og skru på prosjektoren der. (sett opp klone-modus, eller utvid skrivebordet) 6756240[/snapback] kan du forklare litt nærme rundt det? åssen gjør jeg det? har aldri gjort dette før. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 motsatt museknapp på skrivebordet ---> egenskaper ---> innstilinger ---> avansert, så trykker du på den plassen der det er merket med nvidia sin log og navne på skjermkortet ditt. Så går du på nview display settings Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Høyreklikk i skrivebordet, velg egenskaper. Trykk Instillinger, så avansert. Her skal du ha en fane med Nvidia Geforce 6800, rtykk på den. Se etter instilling for Nview display manager, eller visning e.l. Edit: aaaltfor treig Endret 28. august 2006 av awesom-o Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 oki. det var alt? så fungrer det? Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 nview display settings får jeg ikke endra noe. står bare single disply og kan ikke få felege noe annet? :/ Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) prøv å søk etter andre skjermer eller tv'er osv, eller bare prøv deg fram. Endret 28. august 2006 av Spirre Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Kan være at oppløsningen er for høy? Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Jeg starta pcen i sikkerhets modus. og da fikk jeg bilde på skjerm og prosjkotr. så pørvde jeg pørve en annen driver. 91.36_forceware_quadro da fikk jeg oppvlaget clone osv. men hvis jeg valgte det skjedde det ikke noe ble ikke noe bilde på proskotoren. og hvis jeg gjode det så det ble bilde på prosjkoten så blir det ikke bilde på pc skjermen? Noen som har noen flere tips? legger inn windows på nytt snart jeg nå ass.. Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 quadro driveren er ikke for geforce korta.. og går du på kontrol panel og nvidia ett eller annet så skal du ha muligheter til og stille på hvordan du vil vise skjermene.. men åssen kabel bruker du mellom projektor og pc? Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 quadro driveren er ikke for geforce korta.. og går du på kontrol panel og nvidia ett eller annet så skal du ha muligheter til og stille på hvordan du vil vise skjermene.. men åssen kabel bruker du mellom projektor og pc? 6782846[/snapback] Jeg har prosjkotr i utgang 1 og CRT skjermen på utgang i 2 på den ene korte. har pørvd motsatt osv. får ikke bilde på begge 2 samtidig. Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) så du bruker vga eller dvi kabel? ikke s-video eller composite? skal fyre opp boksen med nvidia skjermkort så jeg får lagd noen bilder Endret 1. september 2006 av Handl3vogn Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 så du bruker vga eller dvi kabel? ikke s-video eller composite? 6782899[/snapback] vga på begge. og overganger inn til pcen.. Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 om du finner fram til dette bildet så skal du få flere alternativer en det jeg har.. plant annet clone.. Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 om du finner fram til dette bildet så skal du få flere alternativer en det jeg har.. plant annet clone.. 6782936[/snapback] Tøfft. hvilken driver brukte du der? URL? Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 nyeste.. 91.31 http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_91.31.html også går du på control panel og trykker på nvidia control panel Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Oki. Tussen takk.. når jeg er der hva mer velger jeg da? Jeg vil spille på skjerm 1 og se på film med skjerm 2? hva velger jeg da f.eks? Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 hva har du og velge mellom? hvis du velger clone så vil begge skjermene viste det samma. prøv noe annet.. som at du f.eks setter opp prosjektoren som skjerm 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå