Hakoon Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg var borte hos en kamerat for en stund siden, han klagde over at pcen hans var treg så jeg tok en defragmentering(noe som klart ikke hadde blitt gjort før) og gikk hjem. dagen etter kommer han bort til meg og sier at jeg ødelagt pcen hans. da hadde flere system filer forsvunnet(olepro32.dll og winmm.dll). ps.HJELP Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Sett i WinXp cd ved oppstart og velg Reparer installerte versjon. Lenke til kommentar
Hakoon Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 tusentakk bøyer meg i støvet Lenke til kommentar
wil Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Ødelagt, og ødelagt. Maskina var no ikke ødelagt fysisk da . Nå må vi huske på at nå trenger jo ikke Defragmentering å gjøre maskina så veldig mye kjappere heller da. Jeg ville også tatt meg en titt i msconfig for å se om noe lå der og tulla. Da tenker jeg på at programmer ligger der og, starter samtidig som Windows, og kanskje Tjenester starter samtidig som Windows som man ikke trenger å ha der. Det kan sinke maskina litt. Eller ble maskina kjappere etter repareringa av installasjonen? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hvis en defragmentering fører til at filer forsvinner var nok PCen ganske vrak fra før. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hvis en defragmentering fører til at filer forsvinner var nok PCen ganske vrak fra før. 6756518[/snapback] Det pleier å være slik. Faller windowsinnstallasjonen ut av noe slikt er det kanskje like greit med en formatering? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Kan ikkje hjelpe her, men de må hugse på at guten sikkert ikkje kan få tilgang til kamerates PC for å formatere den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå