dgballer Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Lest at man kan bruke en vanlig ekstern hd med usb2, til xbox360, for musikk og bilder. Men spm mitt er om man kan lagre "save games" på dem også, eller trenger man original xbox360 hd til det? takker for svar... Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Lest at man kan bruke en vanlig ekstern hd med usb2, til xbox360, for musikk og bilder. Men spm mitt er om man kan lagre "save games" på dem også, eller trenger man original xbox360 hd til det? takker for svar... 6753811[/snapback] Trenger orginal 360 hdd for save games. Men fyll gjerne opp en ekstern hdd med musikk og bilder og koble den til 360'n. Jeg har hele billedsamlinga og CD samlinga på en slik disk koblet til 360'n. Dr peedee Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Blir så jævlig irritert på Microsoft. Hvorfor kunne de ikke lagt inn støtte for video over ekstern disk? Hvorfor ikke støtte for .avi? Lisenser, jada, men jeg hadde gledelig betalt noen hundringser ekstra for den muligheten. Lenke til kommentar
matsoz Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Blir så jævlig irritert på Microsoft. Hvorfor kunne de ikke lagt inn støtte for video over ekstern disk? Hvorfor ikke støtte for .avi? enig, det irriterer vilt, men noen som vet om en hack eller noe? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hacks til Xbox 360 eksisterer knapt Eneste "hacken" jeg vet om er firmware flashing av DVD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå