krist2 Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Hei, skal kjøpe meg ny pc snart, og trenger dermed litt gode råd. https://prisguiden.no/vis_handlevog...?waggon_id=4896 Ser dette ut som et greit oppsett? har hovedkort og prossesor på vei. (asus P5W DH Deluxe og E6600) ting som jeg er usikker på er: minne PSU (har satt opp to i handlevognen) kabinett tusen takk for all hjelp, har sett igjennom en del av trådene i forumet, men ikke funnet helt det jeg trenger.. er det noe helt åpenbart jeg mangler? (har mus og tastatur fra før)... også programvare. Får også kjølepasta. men utenom dette, har jeg da tatt med alt i handlevognen som jeg trenger for å få maskinen opp å gå, eller er det noe jeg mangler? Endret 27. august 2006 av krist2 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hei! Strømforsyningen fra Hiper er god den. Det ekstra lydkortet er kanskje litt unødvendig, med mindre du har veldig godt lydanlegg. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Hei! Strømforsyningen fra Hiper er god den. Det ekstra lydkortet er kanskje litt unødvendig, med mindre du har veldig godt lydanlegg. Hilsen, efikkan. 6753638[/snapback] Jeg har et A7n8x deluxe kort nå med Soundstorm, og det er stor forsjell i støynivå (spesielt merkbart ved bruk av headset, ulyder bla når jeg beveger musen) fra når jeg bruker dette og Soundblaster Live kortet (dette har ikke noen ulyder). Men nyere integrerte lydkort gjør kanskje en bedre jobb? takker for svar så langt. er det ellers noe du vil bemerke, eller ser oppsettet greit ut. (har alt jeg trenger?) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hei! Strømforsyningen fra Hiper er god den. Det ekstra lydkortet er kanskje litt unødvendig, med mindre du har veldig godt lydanlegg. Hilsen, efikkan. 6753638[/snapback] Jeg har et A7n8x deluxe kort nå med Soundstorm, og det er stor forsjell i støynivå (spesielt merkbart ved bruk av headset, ulyder bla når jeg beveger musen) fra når jeg bruker dette og Soundblaster Live kortet (dette har ikke noen ulyder). Men nyere integrerte lydkort gjør kanskje en bedre jobb? takker for svar så langt. er det ellers noe du vil bemerke, eller ser oppsettet greit ut. (har alt jeg trenger?) 6753710[/snapback] Gamle hovedkort med lydkort var plaget av slike forstyrrelser. Men på nyere lydkort er det ikke noe problem. Nyere integrérte kort er bedre enn Soundblaster Live 5.1 ivertfall. (jeg har testet det) Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Hei! Strømforsyningen fra Hiper er god den. Det ekstra lydkortet er kanskje litt unødvendig, med mindre du har veldig godt lydanlegg. Hilsen, efikkan. 6753638[/snapback] Jeg har et A7n8x deluxe kort nå med Soundstorm, og det er stor forsjell i støynivå (spesielt merkbart ved bruk av headset, ulyder bla når jeg beveger musen) fra når jeg bruker dette og Soundblaster Live kortet (dette har ikke noen ulyder). Men nyere integrerte lydkort gjør kanskje en bedre jobb? takker for svar så langt. er det ellers noe du vil bemerke, eller ser oppsettet greit ut. (har alt jeg trenger?) 6753710[/snapback] Gamle hovedkort med lydkort var plaget av slike forstyrrelser. Men på nyere lydkort er det ikke noe problem. Nyere integrérte kort er bedre enn Soundblaster Live 5.1 ivertfall. (jeg har testet det) 6753748[/snapback] ok, da kan jeg sløyfe lydkortet og kanskje legge pengene i noe annet i stedet. Takk for hjelp Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Har lagt til noen skjermer, denne fra LG LG Flatron L2000C, ser veldig bra ut, 20" men koster en del mer. Eller bør jeg gå for en widescreen? Endret 27. august 2006 av krist2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå