rascl Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hei, Maskinen henger seg i det den starter lasting av windows. Tidligere i dag hengte den seg da jeg var kommet inn i windows mens programmene ble lastet. Er veldig rart, for i blant fungerer den fint, en stund i alle fall, før den henger seg/rebooter. Har også hatt en bluescreen mens jeg spilte cs. Har bytta skjermkort, bare for å sjekke, men det funka heller ikke. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hei! Det er utrolig mye som kan være feil. Sjekk pcen for virus og spyware. Kjør Windows Update. Forsøk andre drivere til skjermkort og hovedkort(brikkesett). Fjern temp-filer, cookies og annet søppel. Sjekk temperatur på cpu og skjermkort, fjern støv i vifter. Sjekk for feil i minnet og harddisk. Dette kan du gjøre med diagnoseprogram fra Ultimate Boot CD. Eventuellt legg inn Windows på nytt. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
rascl Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Hei! Det er utrolig mye som kan være feil. Sjekk pcen for virus og spyware. Kjør Windows Update. Forsøk andre drivere til skjermkort og hovedkort(brikkesett). Fjern temp-filer, cookies og annet søppel. Sjekk temperatur på cpu og skjermkort, fjern støv i vifter. Sjekk for feil i minnet og harddisk. Dette kan du gjøre med diagnoseprogram fra Ultimate Boot CD. Eventuellt legg inn Windows på nytt. Hilsen, efikkan. 6754638[/snapback] Var ikke virus da jeg fikk den til å gå. Hadde alt det siste fra windows update, prøvde andre drivere til skjermkortet, hadde fjerna d som kunne fjernes. Temp på alt var bra, og viftene er støvfrie. Minnet er det heller ikke. Eneste som kan være ødelagt er harddisken, evt windowsen. Skal forsøke å legge inn ny win xp pro nå, fikk da i det minste tatt backup av det jeg trengte Ønsk meg lykke til:P Lenke til kommentar
rascl Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Hm... Sitter faktisk på pcen nå. Ingenting galt nå, men ser at norton ikke klarer å hente nye virusdefinisjoner. Noen som har forslag på et annet program etc jeg kan bruke? Får se hvor lenge dette varer da:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå