Blax Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hei. Har 3 pcer som bruker samme nett. VI har 5mb linje, men den ene pcen sluker linja, slik at jeg får dårlig ping på spill osv.. Hvordan deler jeg opp hvor mye hver pc skal ha av linja? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg antar at du har ca 5000/500kbs og da må du begrense upload! Vil tro at du må begrense hver PC til f.eks 150kbs upload og 2Mbs download for at ping skal være akseptabel. Du kan jo sette disse verdiene først og så vurdere å endre mere senere. Du kan skjule Netlimiterikonet ved å høyreklikke på oppgavelinjen og velge tilpass varslinger. Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Sagt det før og sier det igjen, NetLimiter hjelper ikke ved ping, kun hastighet. Dette er ikke samme sak. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Hvor begrenser jeg dette i selve programmet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå