Pimbila Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Skal kjøpe meg nye cd-r plater, men hvor er det lurest å handle dem på nett? Danke Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Kjøp Verbatim av AZO-typen. Før var det godt utvalg i prisguiden. Men nå er det nok best å lete etter gode tilbud i de store nettbutikkene. Det er også en butikk som heter wesellcd, men jeg har aldri handlet der. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg har handlet der ei gang, og kan tenke meg å fortsette med det når jeg skal ha CD/DVD-R/Cover. Kan vel lønne seg å bestille i større kvanta enn du hadde tenkt deg, men få med et par kamerater og kjøpt noen 100x spindler med verbatimplater Og kanskje cover til disse? De er hos deg på ca ei uke. Blir sendt fra danmark. Sendte også mail og spurte om pakkesporingsnr, og fikk svar etter et par timer. Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Du bør sjekke tråden til OC-Freak: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=4156078 Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Kjøp Verbatim av AZO-typen. 6754958[/snapback] Kan også komme med samme anbefaling. Har kjøpt disse hos Elkjøp. Sist jeg kjøpte var prisen kr. 99,- for 100 stk. på spindel. Dette var nok et tilbud og vanligvis har jeg betalt kr. 99,- for 50 stk. Har brent haugevis av disse uten noen som helst problemer. Har merket meg at overflaten på disse tåler mye mer enn andre plater jeg har brukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå