Lemric Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Jeg har et par filer som jeg skal hindre uautorisert inngang til... (For å bruke litt fine ord her...) =) Finnes det noen program som gjør at jeg har muligheten til å bruke både passord og en floppy eller cd i tillegg for å åpne feks en mappe som alt det "hemmelige" ligger i?? Kanskje litt kronglete fortalt, men det skulle vel gå ann å skjønne... =) Lenke til kommentar
LeD Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Ta en titt på: http://www.pgpi.org/ LeD Lenke til kommentar
Lemric Skrevet 25. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2002 Da forsvant jo poenget med passord kombinert med en eller annen form for backup..! IDen eller hva man skal kalle det skulle ligget på en cd, så man måtte sette i den for å i det hele tatt å få muligheten til å skrive inn passordet... =) Lenke til kommentar
LeD Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-25 18:26, skrev Lemric:IDen eller hva man skal kalle det skulle ligget på en cd, så man måtte sette i den for å i det hele tatt å få muligheten til å skrive inn passordet... =) Med PGP må du ha en privat nøkkel (som godt kan ligge på en CD) og et passord for å dekryptere. Var det ikke noe slikt du tenkte på? LeD Lenke til kommentar
jon_gunnar Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-25 18:36, skrev LeD: Quote: Den 2002-10-25 18:26, skrev Lemric: IDen eller hva man skal kalle det skulle ligget på en cd, så man måtte sette i den for å i det hele tatt å få muligheten til å skrive inn passordet... =) Med PGP må du ha en privat nøkkel (som godt kan ligge på en CD) og et passord for å dekryptere. Var det ikke noe slikt du tenkte på? LeD Jeg brukte PGP og var svært så fornøyd med dette helt til jeg tok i bruk XP. Brukte det i hovedsak til å kryptere ned filer til selvutpakkende filer. Dette savner jeg noe grassat for å si det mildt. Lenke til kommentar
LeD Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-27 14:21, skrev jon_gunnar:Jeg brukte PGP og var svært så fornøyd med dette helt til jeg tok i bruk XP. PGP 8.0 vil støtte Windows XP. Den skal visst komme i løpet i denne måneden. LeD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå