Rinox Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hei! Nå trenger jeg litt hjelp her... Jeg har 3 spalter ved siden av hverandre. Den midterste en innholdet, den til venstre er menyen og den til høyre er en reklamespalte. Det jeg vil gjøre nå er at den nederste div-en i den ventre spalten og div-en i høyre spalte tilpasser høyden sin etter hvor høy den midterste spalten er. Noen som har svaret på dette? Takker så mye for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 hvis du e villig til litt php, se her då isåfall Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Ja, men jeg tenkte egentlig mer på css eller html... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Her finn du ein god artikkel om akkurat det du er ute etter Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Takk Endret 27. august 2006 av Rinox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå