Quandrix Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hei, jeg har en HP Pavillion 7975 PC med Windows XP. Det har nylig opstått et problem med mine CD-stasjoner, DVD-ROM stasjonen åpner seg og lukker seg normalt, men leser ikke av CD-en. CD-brenneren åpner seg ikke i det hele tatt. Når jeg går inn på min datamaskin er det som om de stasjonene ikke engang eksisterer. Kunne noen hjelpe meg å tenke ut hvordan å fikse eller evn. komme på hva problemet er? Jeg har kjøpt et nytt spill og får ikke installert det... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hei og velkommen til forumet! Se inn i kabinettet om ledningene sitter godt. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Quandrix Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Hei og velkommen til forumet! Se inn i kabinettet om ledningene sitter godt. Hilsen, efikkan. 6754675[/snapback] Kunne det ha vært problemet? Den åpner jo og lukker seg... Har prøvd å bevege litt på ledningene, hjalp ikke Takk for velkomsten! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hei og velkommen til forumet! Se inn i kabinettet om ledningene sitter godt. Hilsen, efikkan. 6754675[/snapback] Kunne det ha vært problemet? Den åpner jo og lukker seg... Har prøvd å bevege litt på ledningene, hjalp ikke Takk for velkomsten! 6758286[/snapback] Det er to kabler. Én til strøm og én til overføring. Sjekk også i BIOS om du finner de der. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå