Blue_D Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Ja, dette har vært ett digg LAN! Crabman, finnes g-spot eller hva dere het på bf2 compoen? Eller var det bare ett lag som dere satt sammen der...? Endret 3. oktober 2006 av Sindre1001 Lenke til kommentar
CrabMan Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ja, dette har vært ett digg LAN! Crabman, finnes g-spot eller hva dere het på bf2 compoen? Eller var det bare ett lag som dere satt sammen der...? 6990226[/snapback] Vi nokk bare en gjeng kamerater som satt sammen gSpot.no skulle være parodi på eSport.no og gZONE Hadde med oss et medlem fra |gb| og nå et fra CTRL Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ja, dette har vært ett digg LAN! Crabman, finnes g-spot eller hva dere het på bf2 compoen? Eller var det bare ett lag som dere satt sammen der...? 6990226[/snapback] Vi nokk bare en gjeng kamerater som satt sammen gSpot.no skulle være parodi på eSport.no og gZONE Hadde med oss et medlem fra |gb| og nå et fra CTRL 6993905[/snapback] k Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Hvis noen ikke har fått det med seg, ligger videoen fra ByLAN her på Youtube. Kanskje du ser deg selv på videoen hvis du var der i fjor? Er det noen som vet at de skal i år også? Jeg kommer i alle fall til å stille etter suksessen fra i fjor Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Er det noen som vet at de skal i år også?Jeg kommer i alle fall til å stille etter suksessen fra i fjor 8446722[/snapback] Blir det ByLAN i år da? Det har jo ikke kommet noe info på nettsiden til ByLAN. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Ja, det blir byLAN. Du har mest sannsynlig fåt en mail fra de også, om ikke kan du i alle fall få det bekreftet på nettsiden dies. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Snart klart for ByLAN 2007! Snart er det klart for et nytt ByLAN, denne gang det sjette i rekken. I år skal vi klare 1.000 deltakere, så sett av datoen allerede nå! Årets ByLAN blir siste helgen i høstferien: Dørene åpner klokken 14.00 torsdag 4. oktober, og vi stenger søndag 7. oktober klokken 12.00. Vi kan love samme gode stemningen som i 2006, og ikke minst: Samme gode nettet og en skikkelig kraftig internettlinje levert av NextGenTel. Flere detaljer om ByLAN kommer på denne siden, som vil bli løpende oppdatert i tiden fremover. I begynnelsen av august vil du finne oversikt over compoer og andre aktiviteter. Billettsalget starter 1. september. Velkommen til årets ByLAN! Jeg gleder meeeg Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Bare meg som vil tilbake til racketsenteret? Men gleder meg for det om! Håper samme håndballaget skal stå i kantinen og de selger bawls!! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Ja, det blir byLAN. Du har mest sannsynlig fåt en mail fra de også, om ikke kan du i alle fall få det bekreftet på nettsiden dies. 9087361[/snapback] Jepp, har fått mail. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Jepp, har fått mail. 9119392[/snapback] Har det vært noe sted man kunne legge inn epostadressen sin og få mail, eller? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Jepp, har fått mail. 9119392[/snapback] Har det vært noe sted man kunne legge inn epostadressen sin og få mail, eller? 9120320[/snapback] Var du med på ByLAN 2006? Alle som var med på ByLAN 2006 skal ha fått mail om ByLAN 2007. Mailen skal du få på epostadressen du brukte når du bestilte billetten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Åh. Faren til en venn av meg kjøpte billetten ved døren klokken 14 ifjor, så.. - Sikkert derfor Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 ByLan 06 var det beste lanet jeg har vert på noen sinne Lokalene var bra og nettverket var en drøm. Det eneste jeg ikke likte var at jeg sløste pengene mine på en bawl (eller hva det nå het), og en dårlig papplignende pizzabolle . Håper aldri at bylan går tilbake til racketsenteret på bønes Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 hehe. Jeg var på ByLan ifjor. For første gang. Var bare bra Jeg håper at Bawls selges i år også, til tross for andre, tydeligvis Pizzaen.. Hvor kjøpte du den hen? Får tak i en grei nok pizza over motorveien da Ostello's Pizza tror jeg det heter der. Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Det var vel ikke helt pizza... Husker ikke hva det heter, det var som dårlig pizza fyll bakt inn i en papplignende deig. Kostet 10kr i kiosken. Får el ta en tur til Ostello's Pizza i år. Lenke til kommentar
Vacum Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg skal vere med som Crew i år. Det skal rocke mere en noen gang folkens, jeg skal få hele bergen til å bli grønn av missunelse over det drit gode opplegget ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Sniken, Innbakt pizza? Hvor meldte du deg på til å bli crew da, Vacum? Lenke til kommentar
Vacum Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Sniken, Innbakt pizza? Hvor meldte du deg på til å bli crew da, Vacum? 9221744[/snapback] Kjæresten til søsteren min er med i Crewet, og jeg spurte om og få vere med. Og dermed fikk jeg lov til å vere med i Crewet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Kjæresten til søsteren min er med i Crewet, og jeg spurte om og få vere med.Og dermed fikk jeg lov til å vere med i Crewet 9227443[/snapback] Blæ. Jeg vil også være crew Men uansett.. Er det noen som vet en epost-adresse som man kan kontakte ByLAN-styret med? Har prøvd ole.ir***[email protected] uten lykke Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Håper det blir litt mer underholdning i år. I fjor var det ikke så mye underholdning ellers var ByLAN 2006 KONGE LAN! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå