Sperzel Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Åja, da vet jeg hvem det er! Du har digg kamera =D Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) ByLAN <3 btw, erixz sitt bilde Endret 30. september 2006 av Mollenpriz Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Du sitter en del lenger fram enn meg, ja. Edit: Sånn så det ut mens lyset ennå sto på: Endret 30. september 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Er det slik at man har lov til å sove med hodet på pulten? Eller blir man vekket da? Slik ser det ut fra min synsvinkel. Er for øvrig tidligere idag. Endret 30. september 2006 av Midi Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 til dere som er der. noen som kaller seg for \\rainman på nettverket? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Er det ikke trangt imellom radene? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Grei plass mellom radene der jeg satt, men så satt jeg nest etter crewet også, kan ha noe med det å gjøre. Ikke vet jeg. Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ja, der var Bylan 2006 ferdig. Men men, vi fikk vel gode minner, tipper de fleste ikke har opplevd ett slikt fantastisk nett! Gjett om at jeg kommer til å være der neste gang! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Har like bra nett hjemme på hybelen (gigabiten deles jo på nokså mange), men nettverket var virkelig bra! Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) ByLAN 06 var et helt fantastisk lan med minimale problemer. Litt synd at vi ikke greide å utnytte nettverket hundre prosent Var det ikke 97,35 prosent vi greide? P.S. Utifra bildet så satt jeg på rekken foran deg Mr.Berg Endret 2. oktober 2006 av mortenmm Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 ByLAN 06 var et helt fantastisk lan med minimale problemer.Litt synd at vi ikke greide å utnytte nettverket hundre prosent Var det ikke 97,35 prosent vi greide? P.S. Utifra bildet så satt jeg på rekken foran deg Mr.Berg 6985708[/snapback] Mener vi klarte å utsette linjen med 959 Mbps! Supert LAN! Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 ByLAN 06 var da godt overstått ja. Netter var jo helt supert i år, hvertfall i forhold til i fjor. Ellers et utrolig bra LAN, jeg kommer nok til å ta turen neste år også. Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Har lyst på flere LAN. Hvilke andre skikkelige lan kan jeg gå på? Hørte om codebreaker, men mener det ikke planlegges lenger... Orker ikke ipx og de lanene der. Bylan burde være 2 ganger i året! Savner Bylan! Enda, jeg kom nettop hjem fra det! Hva skal jeg se frem til nÅ?! JUL?! I skoletiden fra sommerferien til bylan gledet jeg meg hele tiden. Hva skal jeg glede meg til nå? Hvordan skal jeg overleve?! Endret 2. oktober 2006 av Sindre1001 Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ble etter hvert lei av personen som skrek "JAAAAAA! *KlaPP*KlaPP**" Hør djevelskapen Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Var lei fra første stund jeg. Kunne han ikke bare holde kjeft? Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Haha, lol! Han fyren holdt jo aldri kjeft! :!: Men er det noen som vet hvor mange som deltok i bf2 compoen? Lenke til kommentar
magio Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg skrev gjentatte ganger på irc hvor han satt, skulle vært en bounty på han Kom faktisk en crew og ba han roe seg, men det var ikke før 04 ( ) tiden natt til mandag Nettverket var supert, nettverkskortet gikk på 100% 24/7 Lenke til kommentar
akarno Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Da var jeg hjemme, og våken igjen. Beste bylan jeg har vert på. Nesten ingen problemer utenom et lite virus på vår rad. <3 Eneste jeg kan klage på et at UT2004 compoen ble avlyst, men overlever... Skal se om jeg får postet bilder her litt senere. (Ligger ikke på mitt kamera) Da stikker jeg for å øve mer WC3 til neste år vil ta i.j Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Da var ByLAN over for denne gang, og vi får begynne å glede oss til neste gang. Kanskje vi skal skifte navn til ByLAN tråden slik at vi kan bruke den fremover? Edit: da var det gjort Endret 3. oktober 2006 av mortenmm Lenke til kommentar
CrabMan Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Her er litt bilder Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Gøyeste lanet noen sinne Endret 3. oktober 2006 av CrabMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå