Singh tha king Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 jeg trykka shift+alt+num lock og aktiverte et eller annet, så åæø ikke funker i msn nå. heller ikke ? og andre tegn. Noen som vet hva jeg skal gjøre for å nullstille det? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 du har sikkertgått over til engelskeller noe sånt. nede på startslina står det "nc" til meg men tror det er innstilinger for tastaturet Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 sant sant. Jeg har sett det ned på startlinja før, men ser det ikke nå :/ er såååå irriterende! Lenke til kommentar
majcrofi Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Trykk alt+shift igjen. alt+shift bytter språkoppsett på tastaturet. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 takk takk! funker fett nå! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hvis du går inn i språkinnstillingene i kontrollpanel så kan du fjerne denne muligheten, hvis du ønsker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå