hardmongo Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 sauer igjen! denne gang satt sammen av 6 forskjellige bilder.. hvordan ble det? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Det ble ganske toeft. Kan du fortelle hva de fire bildene er? Og hvordan du har gjort det? Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 de fire bildene? vil du ikke vite noe om de to siste? hehe gresset er fra et bilde de to fremderste sauene er fra et annet bilde de to bakerste sauene er fra et annet bilde "hullet" er fra et annet bilde himmelen er fra et annet bilde "flisene" over hullet er fra et annet bilde startet med bildet jeg har lagt ved.. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Stilig bilde det der. OT Hvor er det bilde du la ved tatt. Ligner en plass jeg har vert. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Himmelen gav hvertfall en grisestilig effekt og "drar" meg inn.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg synest at skyene var en smule anstrengende og de to fremste sauene noe "påklistret" bildet. Men generellt sett et ganske stilig bilde. Det er min mening. Lenke til kommentar
Spirax Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Enig, sauene så litt paklistret ut, men bilde var fint det likte veldig godt effekten på himmelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå