Gå til innhold

Saints Row - Much, much better than GTA.

Staal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Arstechnica er en knallside for teknisk informasjon...

Siden du er så skråsikker på at Ps3 ikke kan det kan du jo lese linken?

Den har iallefall nok muligheter til at den ekstra plassen på harddisken er velkommen.

Endret av ShredLord
Lenke til kommentar

Tror hva industrien og vi spillere forventer av en "major announcement", er noe forskjellig. Senest så var den store announcementen fra sony en rosa ps2, den store announcementen fra Epic angående Gears of War var en release date.

Lenke til kommentar
"Saints Row - Much, much better than GTA."

Det går jo på hver enkelt da! Ingen vits i å diskutere, i min mening.

6757231[/snapback]

Er jo ikke jeg som sier det, men Gamepro.

Og de er ikke alene.

So Saints Row is indeed the business. It is better than Rockstars’ infamous GTA series in more than just the game-play and graphical departments, but it offers a highly rich and invigorating experience to gamers. Never before has a game offered so much depth and variety in addition to the superb humour, characters, handling and sounds found in the city of Stilwater.

Audio 

9.2

Controls 

9.5

Gameplay 

9.1

Graphics 

9

Lastability 

9.4

Overall 

9.6

Fra reviewet Lokiboki linket til.

At det er det første next gen GTA spillet, og allerede mye bedre kan vel ikke være annet enn meget positivt for alle ?

Bortsett fra GTA fansen kanskje som har slått seg fast ved at de skal kjøpe PS3 til 6000.

Skal man ikke nevne når profesjonelle anmeldere sier at det beste i en sjanger er blitt slått ? Ville du ment det samme hvis jeg postet om at det var kommet en plasma TV som danket ut alle andre ifølge masse anmeldelser ?

Endret av Staal
Lenke til kommentar

testa demoen og må si at det står mer respekt av stilen til rock* og gta franchisen,  noen av "Saints gangbangerne" minner meg mer om femi gutteband medlemmer og blomster-finn enn hardbarka street thugs (aiiight)...

grafikken og frameraten er også spesielt skuffende hvis man ser det i forhold til spill som capcoms dead rising

edit:

vedder venstre balle på at når GTA4 kommer ut, kommer den til å knuse saints row grafikk, gameplay og generelt underholdningsmessig

6755981[/snapback]

Yo dude, respect æssæ. Dø..detta er bare spill tross alt. Respekt. kjære vene. vel vel.

Ellers .. frame rate skuffende? Slutt å blunke når du spiller demoen på DIN 360. Da blir frame raten bedre. Kan ikke si at jeg synes frame rate var noe spesielt dårlig. Og sammelignet med GTA spillene synes jeg det var bedre. Men ok, her kan du og jeg være uenig. Jeg bare synes det flyter greit på min 360.

GTA 4 - vi kan bare gjette hvordan det blir seende ut. Men de har jo rimelig bra tid på å gjøre det penere en Saint Row da. Hvis ikke - hold fast i balla: Jeg skal huske deg for den ;)

Dr Peedee

Lenke til kommentar

testa demoen og må si at det står mer respekt av stilen til rock* og gta franchisen,  noen av "Saints gangbangerne" minner meg mer om femi gutteband medlemmer og blomster-finn enn hardbarka street thugs (aiiight)...

grafikken og frameraten er også spesielt skuffende hvis man ser det i forhold til spill som capcoms dead rising

edit:

vedder venstre balle på at når GTA4 kommer ut, kommer den til å knuse saints row grafikk, gameplay og generelt underholdningsmessig

6755981[/snapback]

Yo dude, respect æssæ. Dø..detta er bare spill tross alt. Respekt. kjære vene. vel vel.

Ellers .. frame rate skuffende? Slutt å blunke når du spiller demoen på DIN 360. Da blir frame raten bedre. Kan ikke si at jeg synes frame rate var noe spesielt dårlig. Og sammelignet med GTA spillene synes jeg det var bedre. Men ok, her kan du og jeg være uenig. Jeg bare synes det flyter greit på min 360.

GTA 4 - vi kan bare gjette hvordan det blir seende ut. Men de har jo rimelig bra tid på å gjøre det penere en Saint Row da. Hvis ikke - hold fast i balla: Jeg skal huske deg for den ;)

Dr Peedee

6759969[/snapback]

Vi skal heller ikke glemme at det ikke er pålitelig å dømme frameraten utifra demoen.. Utviklerne har også bekreftet at frameraten er 40-50% bedre en i demoen :)

Lenke til kommentar
Vi skal heller ikke glemme at det ikke er pålitelig å dømme frameraten utifra demoen.. Utviklerne har også bekreftet at frameraten er 40-50% bedre en i demoen :)

6760111[/snapback]

Jeg har lest dette på flere forum, men har ikke greid å finne noe fra utviklerne som bekrefter dette - at frame rate er bedre i fullversjonen. Er det noen som har en link?

Dr peedee

Lenke til kommentar

6760111[/snapback]

Jeg har lest dette på flere forum, men har ikke greid å finne noe fra utviklerne som bekrefter dette - at frame rate er bedre i fullversjonen. Er det noen som har en link?

Dr peedee

6760131[/snapback]

Jeg har ingen link som sier det er bedre, men ingen anmeldelser jeg har lest så langt klager på FPS drops eller tearing som enkelte opplever i demoen

Lenke til kommentar

6760111[/snapback]

Dr peedee

6760131[/snapback]

offisielt forum på saintsrow.com

ValiantSaint:Now I know that the devs have said the framerate has been improved in the final build, but by how much? By 50%? 5%? How much? I've had the game nearly stop in a fightfire (Police cars + gang members + pipe bombs= mucho slowdown)

V-JH: By about 40 to 50%

http://developer.saintsrow.com/forums/showthread.php?t=2368

Lenke til kommentar

http://www.gamepro.com/microsoft/xbox360/g...ews/79589.shtml

As far as raw graphics prowess goes, Saints Row is one of the most advanced Xbox 360 games available. Running at a native resolution of 720p, the game throws around high-end shader models, ragdoll physics, real-time reflections on cars, and plenty of other high-tech gobbledygook. What matters is that the environments and characters look razor sharp, draw distances are kept nice and long, and explosions produce dazzling geysers of sparks and debris. You'll still encounter brief snatches of slowdown from time to time, and sometimes enemies appear to pop out of thin air, but these issues are vastly improved over San Andreas

Lenke til kommentar

6760111[/snapback]

Dr peedee

6760131[/snapback]

offisielt forum på saintsrow.com

ValiantSaint:Now I know that the devs have said the framerate has been improved in the final build, but by how much? By 50%? 5%? How much? I've had the game nearly stop in a fightfire (Police cars + gang members + pipe bombs= mucho slowdown)

V-JH: By about 40 to 50%

http://developer.saintsrow.com/forums/showthread.php?t=2368

6760196[/snapback]

Ok, takker for linken. Jeg synes ikke Saint Row Demoen var så værst frame rate messig, så da blir jeg helt sikkert fornøyd.

Dr Peedee

EDIT: jeg klagde i en tråd her over at GameReactor anmeldte spillet før det var ferdig. Hvilket jeg synes er teit uansett spill. De klagde bl.a. over noe av grafikken.. hvilket også UK OXM også tydeligvis har gjort. Litt artig dette fra den tråden som er linket til i sitatet over her:

"In the OXM UK review they had a few complaints about bad framerate. Will the retail version have smoother framerate than the build they reviewed or will the retail version be identical to the build they reviewed?"

"V-Scourge: They were not using a final build for some reason. I believe we're going to get them a real one."

Hø.

Dr Peedee

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Heihei!

Vet ikke om folk har fått med seg at det er pga DVD avspilleren til Xbox som får fps'en til å ikke gå max?

En DVD spiller på nådagens spillmaskiner er ikke raske nok til å overføre data til spillmaskiner så det blir til og med vansklig for PS3 fans som venter på den(som forsåvidt kommer med blueray) å få maximalt ytelse av spillene sine.

Xbox360 og PS3 er såpass kraftige maskiner at man må slutte å kikke på hardware, for det skal være vansklig å bruke opp alle ressursene.

Saints Row(som jeg gleder meg som en IDIOT til, å skal kjøpe meg i dag) bruker selv 85% av Xbox360 ytelsen, men kan i noen tilfeller se hint til dårlig frames. Det er ikke pga Xbox suger, det er DVD rommen på spillmaskinen. Så det er det ENESTE jeg er sjalu på PS3 for.

Ville bare poste den her siden det er nok en DEL som vil kjøpe seg Saints Row i dag, å vi sees garantert på nett! :D

http://www.gamespot.com/pages/profile/show...69&user=skektek

Endret av luxus86
Lenke til kommentar
Saints Row(som jeg gleder meg som en IDIOT til, å skal kjøpe meg i dag) bruker selv 85% av Xbox360 ytelsen, men kan i noen tilfeller se hint til dårlig frames. Det er ikke pga Xbox suger, det er DVD rommen på spillmaskinen. Så det er det ENESTE jeg er sjalu på PS3 for.

6781002[/snapback]

Det er da ingenting å være sjalu på PS3 for. BR-drevet til PS3 vil faktisk ha lavere overføringshastighet enn DVD-drevet på X360, både med DVD- og BR-plater... ;)

Ville bare poste den her siden det er nok en DEL som vil kjøpe seg Saints Row i dag, å vi sees garantert på nett!  :D

http://www.gamespot.com/pages/profile/show...69&user=skektek

6781002[/snapback]

Kos deg, Saint's Row har virkelig innfridd for min del, koser meg veldig med spillet! Heh, passer veldig bra at madammen har vakt akkurat denne helga, vil bli masse spilling. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...