Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Herregud, et mer fjortisspreget forum skal man lete lenge etter, ihvertfall oppfører folk seg slik. Dette var en tråd om en GTA-kopi, som trådstartet mener alle GTA-entusiaster burde se næremer på. Men så hadde trådstarter slengt inn en ps3-kommentar der også, heller ikke første gang det skjer, men kunne vi ikke alle la være å oppføre oss som fjortisser, dere skriver det samme om og om igjen i alle tråder. En opplysinnig: det er ikke interessant å lese for 11. gang at folk kommer til å bli forbøffet 17. november. Er det så vanskelig å oppføre seg mer modent og faktisk fokusere på det som faktisk kunne være av interesse, eventuelt la dårlige tråder bare dø. Trådstarterne lager ikke alltid like interessante og nyttige tråder, men når man hele tiden sporer av på den klassikse ps3-diskusjonen synker man bare hele forumet ned på et lavere nivå. Nå var det et rent helvete å være her inne hele forrige høst, og for såvidt måndene etter 360-launcen; vær så snill og ikke la denne høsten bli lik den forrige. Endret 27. august 2006 av qoutor Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 For all del, men det er en viktig ting dere ikke har med i beregninga.Ps3 kan brukes som harddiskopptaker (til fjernsyn). Da fylles plassen fort opp. 6755311[/snapback] Der tar du feil.. Det kan den ikke.. Du trenger input høl og tuner innebygget for å kunne gjøre dette, og det har ikke PS3.. Beklager Lenke til kommentar
Staal Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 For all del, men det er en viktig ting dere ikke har med i beregninga.Ps3 kan brukes som harddiskopptaker (til fjernsyn). Da fylles plassen fort opp. 6755311[/snapback] Der tar du feil.. Det kan den ikke.. Du trenger input høl og tuner innebygget for å kunne gjøre dette, og det har ikke PS3.. Beklager 6755495[/snapback] Hysj da... :!: Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Noen påsto at 360 kostet nesten like mye som PS3 når alt dill dallet var lagt til. Det jeg da sa var man trenger jo ingenting av det, man kan likevel spille hvilket som helst 360 spill på en 360 maskin til 1500kr. 6755481[/snapback] Jeg forstår at du ikke liker å save spillene dine. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Har nå prøvd å holde meg unna disse 360vsPS3 diskusjonene, og har ikke tenkt å kaste meg alt for langt ut i det igjen. Men... PS3 kommer til å bli en RÅ maskin, men noe særlig bedre enn 360? Neei.. trur faktisk vi ikke kommer til å se forskjell før det er på tide å punge ut enda mere kroner for Next-NEXT-Gen. Hvorfor JEG velger å holde meg unna PS3.. bortsett fra prisen.. er den arrogante fanboy holdningen Sony har mot kundene.. ja faktiskt t.o.m mot Nintendo & MS! Jeg hadde PS1 & PS2, forskjellen i dag er at jeg ikke er tennåring å trur på all mulig BS Sony presterer å trykke ut av seg! Husker noe sånt som at PS2 skulle være så kraftig at en "hacker" kunne bruke den til å skyte opp en atombombe! Om det var ett rykte som gikk rundt i by'en eller om det faktisk var noe Sony har sagt veit jeg ikke, men skal ikke se bortifra det siste! "Cell is going to enable PS3 developers to create movie-quality games with blazing-speed graphics" Jaha.. min støvete PS2 som har fått en plass i kjellerboden venter fortsatt på å "render Toy Story 2 in real time." Denne gangen er Internet veldig mye større enn i 95 & '00 og informasjon er mye lettere å finne, derfor slår denne 'strategien' tilbake mot Sony denne gangen! Ja, de kommer til å selge ut de første 2 Mill konsollene i løpet av 24 timer, ja de kommer til å komme ut på toppen denne gangen også. Men med like stor markedsandel som PS2? Aldri i verden! Og holder ikke Sony det de har lovet denne gangen kan det hende PS4 virkelig må brette opp armene å slåss i neste runde! Hmph, ja det som tråden handler om... Saints Row kommer nok ikke til å selge så mange konsoller... Gears Of War derimot kommer til å åpne øynene for mange uvitende som går rundt å venter på PS3 fordi de ikke har hørt noe annet enn Sony propagandaen Just my 2cents @ 2am Lenke til kommentar
Staal Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Noen påsto at 360 kostet nesten like mye som PS3 når alt dill dallet var lagt til. Det jeg da sa var man trenger jo ingenting av det, man kan likevel spille hvilket som helst 360 spill på en 360 maskin til 1500kr. 6755481[/snapback] Jeg forstår at du ikke liker å save spillene dine. 6755635[/snapback] Når noen nevner prisen på PS2 eller Gamecube, tar man ofte et minnekort med i betraktningen da ? Nei. Lenke til kommentar
asia_hills Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) We can only hope that the developers of Grand Theft Auto IV are taking careful notes on Saints Row, the next generation of the "open world"-style games popularized by Grand Theft Auto III, Vice City, and San Andreas. At first glance, Saints Row looks like little more than an Xbox 360-fortified version of San Andreas: from the mission design to the basic play mechanics to the tongue-in-cheek spirit, it's abundantly clear that Saints Row is firmly grounded in Rockstar Games' groundbreaking series. Only it's better. Much, much better. Unquestionably, irrefutably better in nearly every possible way. Saints Row not only looks leagues better than the latest Grand Theft Auto games, it plays better. It's what you hoped you'd see in the yet-to-be-unveiled Grand Theft Auto IV...only you won't have to wait until late 2007 to play it. Groundbreaking it's not, but for Grand Theft addicts, Saint's Row is very clearly The Next Big Thing. http://www.gamepro.com/microsoft/xbox360/g...ews/79588.shtml Så, kjære GTA fan, hvorfor kjøper du ikke 360 ? Når dette er ute nå, GTA 4 kommer til 360 samtidig som PS3 med ekslusivt materiale over Xbox Live også. Crackdown kommer også snart, enda et veldig lovende GTA lignende spill. Just Cause også rett rundt hjørnet osv... Isteden velger du å sitte å vente på PS3, betale 6000kr og så vente enda lengre til GTA4 kanskje kommer ut om 1 år eller noe ? 6752829[/snapback] saints row like bra som gta? PLZ.. ikke få meg til å le testa demoen og må si at det står mer respekt av stilen til rock* og gta franchisen, noen av "Saints gangbangerne" minner meg mer om femi gutteband medlemmer og blomster-finn enn hardbarka street thugs (aiiight)... grafikken og frameraten er også spesielt skuffende hvis man ser det i forhold til spill som capcoms dead rising edit: vedder venstre balle på at når GTA4 kommer ut, kommer den til å knuse saints row grafikk, gameplay og generelt underholdningsmessig Endret 28. august 2006 av asia_hills Lenke til kommentar
Staal Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 We can only hope that the developers of Grand Theft Auto IV are taking careful notes on Saints Row, the next generation of the "open world"-style games popularized by Grand Theft Auto III, Vice City, and San Andreas. At first glance, Saints Row looks like little more than an Xbox 360-fortified version of San Andreas: from the mission design to the basic play mechanics to the tongue-in-cheek spirit, it's abundantly clear that Saints Row is firmly grounded in Rockstar Games' groundbreaking series. Only it's better. Much, much better. Unquestionably, irrefutably better in nearly every possible way. Saints Row not only looks leagues better than the latest Grand Theft Auto games, it plays better. It's what you hoped you'd see in the yet-to-be-unveiled Grand Theft Auto IV...only you won't have to wait until late 2007 to play it. Groundbreaking it's not, but for Grand Theft addicts, Saint's Row is very clearly The Next Big Thing. http://www.gamepro.com/microsoft/xbox360/g...ews/79588.shtml Så, kjære GTA fan, hvorfor kjøper du ikke 360 ? Når dette er ute nå, GTA 4 kommer til 360 samtidig som PS3 med ekslusivt materiale over Xbox Live også. Crackdown kommer også snart, enda et veldig lovende GTA lignende spill. Just Cause også rett rundt hjørnet osv... Isteden velger du å sitte å vente på PS3, betale 6000kr og så vente enda lengre til GTA4 kanskje kommer ut om 1 år eller noe ? 6752829[/snapback] saints row like bra som gta? PLZ.. ikke få meg til å le testa demoen og må si at det står mer respekt av stilen til rock* og gta franchisen, noen av "Saints gangbangerne" minner meg mer om femi gutteband medlemmer og blomster-finn enn hardbarka street thugs (aiiight)... grafikken og frameraten er også spesielt skuffende hvis man ser det i forhold til spill som capcoms dead rising edit: vedder venstre balle på at når GTA4 kommer ut, kommer den til å knuse saints row grafikk, gameplay og generelt underholdningsmessig 6755981[/snapback] Frameraten på GTA er jo ikke akkurat noe å rope hurra for den heller. Men er det ikke greit å spille Saint`s Row på din 360 nå da mens du venter på GTA4, som jo også kommer til 360, attpåtil med ekstra materiale ? Og det er ikke akkurat hvem som helst som sier at det er bedre enn GTA, men Gamepro.com. Og ikke bare litt bedre sier de, men mye MYE bedre. Blir vel ikke helt riktig av deg å dømme det på en demo ? Lenke til kommentar
asia_hills Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) sant nok, SA var ett mareritt enkelte ganger hva angår framerate.. dette håper jeg virkelig R* tar mer seriøst denne runden. men uansett så blir det ikke helt riktig heller når gamepro sammenligner et next gen spill med last gen, eller? Endret 28. august 2006 av asia_hills Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hvorfor velge side og grave skyttergraver mot hverandre? Det er utvilsomt 3 utrolig gode konsoller vi kan spille på i tiden fremover. Jeg håper jeg får skrapet sammen cash til alle tre For dem som synes PS3 blir dyr nå, så er det jo ingen tvil om at den koster mye mindre om et år. Og det er jo DA GTA 4 kommer, så det passer jo bra Lenke til kommentar
Staal Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 For dem som synes PS3 blir dyr nå, så er det jo ingen tvil om at den koster mye mindre om et år. Og det er jo DA GTA 4 kommer, så det passer jo bra 6756181[/snapback] Da koster jo 360 også enda mindre så det argumentet hjelper jo ikke. Xbox 360 til 1000kr eller PS3 til 4000 f.eks? Fortsatt like dumt å kjøpe PS3 for GTA4. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Saints Row virket bra på demoen, og er klart et spill jeg vil ha. Liker også alle Gta spillene, selv om jeg synes det ble litt for mye tull og tøys i San Andreas. Spising og trening ble litt vel stressendes etter en stund. Det jeg allitd har hatet med GTA er den utrolige polti forfølgelsen som skjer med en gang noe skjer. Sykt med politi som det er umulig å komme vekk fra. Derimot i Saints row følte jeg det var utrolig lite politi. Jeg knertet dama i alkoholbutikken, banket mange folk men ingen politi. Men når jeg skulle gjøre et oppdrag på en kai, da var de der etter en stund. Jeg drepte begge politifolka, og da var det ingen me rosm kom.... litt rart egentlig med tanke på at jeg nettopp hadde plaffa ned to politibetjenter. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Helt enig i at det er altfor overdrevet det politiet i San Andreas. De er overalt og kommer i uendelige masser, men de er stort sett dumme. Og så skal det veldig lite til for å få en stjerne på nakken. Dette er en av de tingene det må jobbes bedre med, at politiet må få bedre AI, og de bør komme etter deg på en realistisk måte. Sånn det er nå så finner de deg uansett hvor du gjemmer deg, og det er jo fordi det er altfor mye politi. Du skal ikke gå langt bortover gata før du ser en politibil. Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 For dem som synes PS3 blir dyr nå, så er det jo ingen tvil om at den koster mye mindre om et år. Og det er jo DA GTA 4 kommer, så det passer jo bra 6756181[/snapback] Da koster jo 360 også enda mindre så det argumentet hjelper jo ikke. Xbox 360 til 1000kr eller PS3 til 4000 f.eks? Fortsatt like dumt å kjøpe PS3 for GTA4. 6756339[/snapback] Joda. Argumenterte ikke for å droppe 360. Tvert i mot for å kose seg med 360 nå og heller vente til PS3 kommer ned i den prisen du måtte synes er passe. For den kommer. Jeg går "all in" og satser på alle tre konsollene Lenke til kommentar
baltie Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Personlig håpet jeg at Saints Row ble en sinnsyk stor suksess, hvorfor ? Fordi det tvinger Rockstar til å gjøre noe nytt med GTA serien. 6754465[/snapback] Helt enig. Konkurranse kommer kundene (oss) til gode, hver eneste gang. Playstation 3 er egentlig lagd for slike spill takket være Cell som kan rendre ufattelig store landskaper med enorme detaljer realtime. 6754465[/snapback] Jeg er redd du kommer til å bli ufattelig skuffet den 17.11. Stillheten rundt GTA 4 kan tyde på at de prøver på noe helt nytt. Personlig håper jeg at hele GTA verdenen er interaktiv (online). Det store med PS3 skal være onlinedelen så håper de benytter seg av det. 6754465[/snapback] Umulig å si hva stillhet rundt et produkt betyr. At hele GTA skal bli online tviler jeg sterkt på, det ville i så fall bryte kraftig med franchisen slik den er i dag. For er det virkelig plass til et lass av forbryterkonger i samme by/stat, hvorav 50% oppfører seg som psykotiske massemordere og knerter alt som står og går? Og nei jeg kjøper ikke en konsoll grunnet et spill. Saints Row ser heller ikke så veldig interessant ut. 6754465[/snapback] Kanskje litt vanskelig å bedømme når du ikke kan ha prøvd demoen (i og med at hverken du eller noen av dine venner har X360)? Jeg for min del har ikke rukket å prøve demoen enda, men er som regel en sucker for nye spill og plukker det nok opp mot slutten av uka... Og hvis jeg nå bare fant en måte å bli kvitt Ninety-Nine Nights... Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Playstation 3 er egentlig lagd for slike spill takket være Cell som kan rendre ufattelig store landskaper med enorme detaljer realtime. 6754465[/snapback] Et lite spørsmål: hvordan får du plass til disse store landskapene med enorme detaljer i 256/512MB minne? Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hvordan fikk GTA: San Andreas plass på 32mb minne? Pluss at RAM`en i Ps3 (spesielt systemrammen) har voldsom hastighet, Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 "Saints Row - Much, much better than GTA." Det går jo på hver enkelt da! Ingen vits i å diskutere, i min mening. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 For all del, men det er en viktig ting dere ikke har med i beregninga.Ps3 kan brukes som harddiskopptaker (til fjernsyn). Da fylles plassen fort opp. 6755311[/snapback] Der tar du feil.. Det kan den ikke.. Du trenger input høl og tuner innebygget for å kunne gjøre dette, og det har ikke PS3.. Beklager 6755495[/snapback] Ikke vær for sikker på det du . http://arstechnica.com/news.ars/post/20060203-6110.html De 60Gb kommer UANSETT godt med . Lenke til kommentar
asia_hills Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 i mine øyne kan ingenting erstatte gta håper virkelig ikke at jeg blir tvunget til å spille som afro-amerikaner i gta4 syns man for en gang skyld kunne vært yakuza eller noe sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå