Gå til innhold

Saints Row - Much, much better than GTA.

Staal

Anbefalte innlegg

Liker ikke GTA.

Liker Metal Gear.

Liker Final Fantasy.

Liker Tekken.

Liker Gran Turismo.

Liker medfølgende harddisk.

Liker innebygd trådløst nettverksadapter.

6754827[/snapback]

Da er jo ikke akkurat denne tråden myntet på deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Liker ikke GTA.

Liker Metal Gear.

Liker Final Fantasy.

Liker Tekken.

Liker Gran Turismo.

Liker medfølgende harddisk.

Liker innebygd trådløst nettverksadapter.

6754827[/snapback]

Wtf? Greit at du liker de spillene du nevner (selvom det har lite å gjøre med denne tråden), men jeg kan gi deg et lite regnestykke her.

Xbox 360 Premium(med HDD): 3000kr + MS Wlan-thingy 700kr = 3700kr.

PS3: 5500kr.

Dessuten er det langt fra alle som trenger Wlan. Bra av MS å selge det separat mener jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Hvis du skal ha PS3 av Gud vet hva grunn, så er det jo unødig å betale 3,5k for å varme opp til GTA4.

6754810[/snapback]

Nå koster jo 360 ikke særlig mer enn ca 1500kr da.

6754861[/snapback]

Core koster 1700 ellerno på elkjøp... men hvem kjøper Core...

Prisen er på Xbox 3000kr

Endret av KRAFortune
Lenke til kommentar
Snip

Wtf? Greit at du liker de spillene du nevner (selvom det har lite å gjøre med denne tråden), men jeg kan gi deg et lite regnestykke her.

Dessuten er det langt fra alle som trenger Wlan. Bra av MS å selge det separat mener jeg.

6754869[/snapback]

Temmelig farget av subjektivitet det utsagnet der også.. Og som den kjekke karen du er, så passer du selvfølgelig på å sammenligne med den dyreste PS3'en. :ermm:

Skal du sammenligne med den dyreste, får du værsågod lempe på HDDVD spiller også samt ladder til kontrollerene.. Også har vi abbonement for online spillinga da :!:

Lenke til kommentar
Hvis du skal ha PS3 av Gud vet hva grunn, så er det jo unødig å betale 3,5k for å varme opp til GTA4.

6754810[/snapback]

Nå koster jo 360 ikke særlig mer enn ca 1500kr da.

6754861[/snapback]

Core koster 1700 ellerno på elkjøp... men hvem kjøper Core...

Prisen er på Xbox 3000kr

6754899[/snapback]

Mange. De som ikke bryr seg om Live osv. Altså, mange. Man har ingen bruk for harddisk hvis man bare vil spille som vanlig folk.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt det første innlegget!

Gamerankings Saints Row  360      87,1%

Gamerankings San Andreas PS2    95%

Så mye bedre kan vel ikke Saints Row være, men det er sikkert et ok spill.

6754941[/snapback]

øh, så et spill som fikk 90% i score på Sega Megadrive er like bra som et 90% spill idag ? Tidene forandrer seg og kravene likeså. Et 90% 360 spill er ikke det samme som et 90% PS2 spill.

Endret av Staal
Lenke til kommentar
øh, så et spill som fikk 90% i score på Sega Megadrive er like bra som et 90% spill idag ? Tidene forandrer seg og kravene likeså. Et 90% 360 spill er ikke det samme som et 90% PS2 spill.

6754973[/snapback]

Jeg ler :lol:

6754986[/snapback]

Jeg håper du ler med meg, eller så burde du le av deg selv.

Endret av Staal
Lenke til kommentar
Snip

6754869[/snapback]

Temmelig farget av subjektivitet det utsagnet der også.. Og som den kjekke karen du er, så passer du selvfølgelig på å sammenligne med den dyreste PS3'en. :ermm:

Skal du sammenligne med den dyreste, får du værsågod lempe på HDDVD spiller også samt ladder til kontrollerene.. Også har vi abbonement for online spillinga da :!:

6754950[/snapback]

Man får bare den dyre i Norge. Men jeg kan fortsette jeg.

3700 for det vi er oppe i nå + Play N' Charge 200kr + HD-DVD 1000kr (for dere fire eller fem med 1080p) = 4900 kr.

Men så lenge det ikke er spill på HD-DVD er jo den unødig for de fleste, derav meg. Så for meg er prisen 3900 kr.

Til nå vet vi heller ikke hva Sony koker sammen som skal overgå Live, men det blir jo spennende.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt det første innlegget!

Gamerankings Saints Row  360      87,1%

Gamerankings San Andreas PS2    95%

Så mye bedre kan vel ikke Saints Row være, men det er sikkert et ok spill.

6754941[/snapback]

Nå skal jeg for all del ikke gå god for at Saint's Row er bedre enn GTA, men når et spill er først ut med en ting, så får det som regel bedre karakter enn toeren, selv om sistnevnte likevel er best.

Lenke til kommentar

6754973[/snapback]

6754986[/snapback]

6754997[/snapback]

Ja det hender jeg ler av meg selv i blant også, men akkurat nå ler jeg mer av deg.

Et spill blir ikke dårligere med årene. Et spill som var bra for 7 år siden er fortsatt like bra i dag. Det er det samme spillet. Det er VI som forandrer oss.

Men uansett, du sier ganske imot deg selv da, eller hvertfall imot din egen tråd, som så fint har navnet "Saints Row - much, much better than GTA".

Vel, det vet vi jo ikke da, siden det beste GTA vi har å sammenligne med, er et GTA til PS2/Xbox, som nå er for forrige generasjons konsoller å regne. Dermed er det ikke annet å vente enn at Saints Row skal være bedre enn GTA San Andreas på PS2, som du selv sier.

Så før man kan konkludere med at Saints Row virkelig ER bedre enn GTA, så må du vente til GTA 4 kommer til 360/PS3.

Og sånn for å avslutte, så må jeg bare si at jeg er like oppgitt hver eneste gang over at alle disse tråden ender i en Xbox360 vs PS3-diskusjon. Noen her inne er litt for glade i å krangle konsollmellom.

Kan ikke alle snart bare forstå at folk er forskjellige, og at det er opp til hver enkelt å avgjøre om man vil kjøpe fks. en 360 på grunn av Saints Row eller ikke.

At man er GTA-fan, gjør det det til en selvfølge at man skal betale for en Xbox360 bare på grunn av dette ene spillet?

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

3700 for det vi er oppe i nå + Play N' Charge 200kr + HD-DVD 1000kr (for dere fire eller fem med 1080p) = 4900 kr.

Men så lenge det ikke er spill på HD-DVD er jo den unødig for de fleste, derav meg. Så for meg er prisen 3900 kr.

Til nå vet vi heller ikke hva Sony koker sammen som skal overgå Live, men det blir jo spennende.

6755023[/snapback]

Vel nå kommer mest sannsynlig HD-DVD'en til å havne rundt 2000 lappen etter så jeg hører. 199US dollar blir som regel 2000Nok etter myndighetene våre har herjet med de.. Og... Det er forøvrig ikke noe bekreftet om at man får 1080p utav HD-DVD boksen eller om den er utstyrt med HDMI..

Og legger vi sammen talla på nytt; trylle trylle, så er du jo plutselig over prisen til PS3 -ja, den 'dyre'.. :ohmy:

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke understreke nok at HD-DVD er unødvendig for flertallet av konsolleiere.

6755107[/snapback]

Ja, det er som regel sluttargumentet for slike diskusjoner.. Tro jeg har hørt den før du :D

Men uansett. Jeg trekker strikken langt ut i OT land her..

Lenke til kommentar

6755023[/snapback]

Vel nå kommer mest sannsynlig HD-DVD'en til å havne rundt 2000 lappen etter så jeg hører. 199US dollar blir som regel 2000Nok etter myndighetene våre har herjet med de.. Og... Det er forøvrig ikke noe bekreftet om at man får 1080p utav HD-DVD boksen eller om den er utstyrt med HDMI..

Og legger vi sammen talla på nytt; trylle trylle, så er du jo plutselig over prisen til PS3 -ja, den 'dyre'.. :ohmy:

6755097[/snapback]

Stikkordet er vel valgfrihet. Hvis man vil ha alt mulig av ekstrautstyr så blir ikke X360 noe billigere enn PS3, men jeg foretrekker faktisk å kunne velge om jeg vil betale for "hele" pakka. Greit nok at det er flott at alt mulig er inkludert i PS3 for 5500, men mange ville nok foretrukket om den var en del billigere med mulighet for å kjøpe ekstrautstyret seperat. Jeg har ikke noe behov for trådløst nett, HD-DVD og lader til kontrolleren og synes det da er greit at jeg slipper å betale for det.

Lenke til kommentar

6754973[/snapback]

6754986[/snapback]

6754997[/snapback]

Ja det hender jeg ler av meg selv i blant også, men akkurat nå ler jeg mer av deg.

Et spill blir ikke dårligere med årene. Et spill som var bra for 7 år siden er fortsatt like bra i dag. Det er det samme spillet. Det er VI som forandrer oss.

Men uansett, du sier ganske imot deg selv da, eller hvertfall imot din egen tråd, som så fint har navnet "Saints Row - much, much better than GTA".

Vel, det vet vi jo ikke da, siden det beste GTA vi har å sammenligne med, er et GTA til PS2/Xbox, som nå er for forrige generasjons konsoller å regne. Dermed er det ikke annet å vente enn at Saints Row skal være bedre enn GTA San Andreas på PS2, som du selv sier.

Så før man kan konkludere med at Saints Row virkelig ER bedre enn GTA, så må du vente til GTA 4 kommer til 360/PS3.

At man er GTA-fan, gjør det det til en selvfølge at man skal betale for en Xbox360 bare på grunn av dette ene spillet?

6755066[/snapback]

Ærlig talt, hvis du ikke tror kravene endrer seg med tiden så vet jeg ike hva jeg skal si. Tror du Tekken 1 ville fått 90%+ i score hvis det ble sluppet i dag til 360 ? Jeg sier ikke at gamle spill er dårlige.

Ikke en selfølge, men ikke langt i fra hvis man har hodet skrudd riktig på plass. En GTA fan som ignorerer 360 nå vil jeg påstå er en skrullete fanboy.

Endret av Staal
Lenke til kommentar
Jeg kan ikke understreke nok at HD-DVD er unødvendig for flertallet av konsolleiere.

6755107[/snapback]

Ja, det er som regel sluttargumentet for slike diskusjoner.. Tro jeg har hørt den før du :D

Men uansett. Jeg trekker strikken langt ut i OT land her..

6755137[/snapback]

Det er jo uhyre relevant. Jeg har nå en 21" CRT og etter jul håper jeg å kjøpe en 28-32" HD-Ready. Dette er for meg mer enn nok sikkert til 2010. Vi burde hatt en avstemning og funnet ut hvem som virkelig trenger HD-DVD og Blu-Ray.

Lenke til kommentar
Ærlig talt, hvis du ikke tror kravene endrer seg med tiden så vet jeg ike hva jeg skal si. Tror du Tekken 1 ville fått 90%+ i score hvis det ble sluppet i dag til 360 ? Jeg sier ikke at gamle spill er dårlige.

Ikke en selfølge, men ikke langt i fra hvis man har hodet skrudd riktig på plass. En GTA fan som ignorer 360 nå vil jeg påstå er en skrullete fanboy.

6755147[/snapback]

Det er jo det jeg sier! Kravene endrer seg med tiden. Selvsagt ville ikke Tekken 1 fått like høy score etter dagens standard.

Det er jo akkurat det som er poenget. Du kan ikke sammenligne et helt nytt spill, Saints Row, med et to år gammelt spill, GTA San Andreas, og bare si at "Saints Row is much, much better than GTA". Det er derfor det er vanskelig å sammenligne spill, for teknologien og kravene forandrer seg stadig.

Og den siste kommentaren din der gidder jeg ikke kommentere engang. Har du ikke forstått det enda, så kan det bare være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...