Dr.Peedee Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg forstår ikke hva denne Staal figuren her vil frem til. Han hakker ned på alt og alle uten å virkelig stå for noe selv. Det er mye lettere å snakke ned om noe en å stå fast på en egen mening. (derfor vi har mange umodne fanboys her) Saints Row ser jeg frem til og skal ha det på fredag. God grafikk og kjent gameplay. Demone var bra og de har fikset fps problemene. Så dette lover godt. 6754324[/snapback] Fredag? Ok. lover bra for helgen. Men... "fikset fps problemene".. er dette bekreftet noe sted? Og hvor ille var de problemene? J Jeg lekte litt med demoen, men syntes fps var greit nok. Dr Peedee Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Tja, demoen var vel ikke helt bra på fps. Ometrent som gta3 på PS2. Var dette spillet sonefritt? Endret 27. august 2006 av Hagforce Lenke til kommentar
nacho Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Pokker og nå ble jeg usikker. Har dead rising inne på forhåndsbestilling på gamezone, og det SKAL jeg spille. Lurer bare på om saints row hadde vært lurere å kjøpe først på grunn av nåværende økonomi og holdbarhet. Lenke til kommentar
Staal Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Jeg tolker utifra den relative stillheten i denne tråden at jeg har truffet midt i blinken. Det finnes rett og slett ingen god grunn til å la være hvis man er GTA fan. Det finnes ingen bra argumenter i mot som ikke vil være helt tåpelige eller ose merkenavn fanboy av. Og spillet har jo også en bra multiplayer visstnok. Er ikke dette noe GTA fans har drømt om i årevis ? 6754030[/snapback] Du drar noen underlige slutninger Staal.. Løp å kjøp 360 til en billig penge, for man har fått 1 stk spill som skal være veldig bra. En subjektiv vurdering sier at spillet er bedre enn GTA. Skjønner ikke helt hvor du vil hen.. Hva er det du prøver å bevise her? 6754241[/snapback] Jeg beviser hvor langt fanboys er villige til å strekke seg før man velger et annet produkt. Hadde GTA 4 ikke kommet til 360 ville det vært noe annet. Men det gjør jo det, attpåtil med ekstra materiale som PS3 ikke vil få. Og det er jo ikke bare dette spillet. Crackdown, Just Cause og muligens også Dead Rising burde jo være noe GTA fantaster fant interessant, og alle er rett rundt hjørnet. Endret 27. august 2006 av Staal Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Så, kjære GTA fan, hvorfor kjøper du ikke 360 ? Når dette er ute nå, GTA 4 kommer til 360 samtidig som PS3 med ekslusivt materiale over Xbox Live også. Crackdown kommer også snart, enda et veldig lovende GTA lignende spill. Just Cause også rett rundt hjørnet osv... Isteden velger du å sitte å vente på PS3, betale 6000kr og så vente enda lengre til GTA4 kanskje kommer ut om 1 år eller noe ? 6752829[/snapback] Kjøper ikke en konsoll kun på grunn av ett spill. Derfor. Har det slått deg at de som kjøper PS3 kanskje skal bruke den til å spille andre spill enn GTA4 også? Endret 27. august 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Avean Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Personlig håpet jeg at Saints Row ble en sinnsyk stor suksess, hvorfor ? Fordi det tvinger Rockstar til å gjøre noe nytt med GTA serien. Playstation 3 er egentlig lagd for slike spill takket være Cell som kan rendre ufattelig store landskaper med enorme detaljer realtime. Stillheten rundt GTA 4 kan tyde på at de prøver på noe helt nytt. Personlig håper jeg at hele GTA verdenen er interaktiv (online). Det store med PS3 skal være onlinedelen så håper de benytter seg av det. Og nei jeg kjøper ikke en konsoll grunnet et spill. Saints Row ser heller ikke så veldig interessant ut. Endret 27. august 2006 av Avean Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Snip Jeg beviser hvor langt fanboys er villige til å strekke seg før man velger et annet produkt. Hadde GTA 4 ikke hadde kommet til 360 ville det vært noe annet. Men det gjør jo det, attpåtil med ekstra materiale som PS3 ikke vil få. Og det er jo ikke bare dette spillet. Crackdown, Just Cause og muligens også Dead Rising burde jo være noe GTA fantaster fant interessant, og alle er rett rundt hjørnet. 6754420[/snapback] Jeg kan ikke se at du har bevist noen ting i det hele tatt jeg. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Snip Jeg beviser hvor langt fanboys er villige til å strekke seg før man velger et annet produkt. Hadde GTA 4 ikke hadde kommet til 360 ville det vært noe annet. Men det gjør jo det, attpåtil med ekstra materiale som PS3 ikke vil få. Og det er jo ikke bare dette spillet. Crackdown, Just Cause og muligens også Dead Rising burde jo være noe GTA fantaster fant interessant, og alle er rett rundt hjørnet. 6754420[/snapback] Jeg kan ikke se at du har bevist noen ting i det hele tatt jeg. 6754496[/snapback] Han lokket jo Avean inn i tråden. Og da pleier det jo gjerne å ta av her Neida, er enig. Her bevises ingenting. Dr Peedee Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Personlig håpet jeg at Saints Row ble en sinnsyk stor suksess, hvorfor ? Fordi det tvinger Rockstar til å gjøre noe nytt med GTA serien. Playstation 3 er egentlig lagd for slike spill takket være Cell som kan rendre ufattelig store landskaper med enorme detaljer realtime. Stillheten rundt GTA 4 kan tyde på at de prøver på noe helt nytt. Personlig håper jeg at hele GTA verdenen er interaktiv (online). Det store med PS3 skal være onlinedelen så håper de benytter seg av det. Og nei jeg kjøper ikke en konsoll grunnet et spill. Saints Row ser heller ikke så veldig interessant ut. Det er vel ikke cell som tar seg av rendringen, er ikke det grafikk kontrolleren? GTA4 kommer jo også til 360, og det skal komme eksklusivt online innhold for 360en. Da får vel ikke utviklerene utnyttet de ufattelige kreftene og store online mulihetene til PS3 i denne omgangen av GTA?. Lenke til kommentar
Staal Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Snip Jeg beviser hvor langt fanboys er villige til å strekke seg før man velger et annet produkt. Hadde GTA 4 ikke hadde kommet til 360 ville det vært noe annet. Men det gjør jo det, attpåtil med ekstra materiale som PS3 ikke vil få. Og det er jo ikke bare dette spillet. Crackdown, Just Cause og muligens også Dead Rising burde jo være noe GTA fantaster fant interessant, og alle er rett rundt hjørnet. 6754420[/snapback] Jeg kan ikke se at du har bevist noen ting i det hele tatt jeg. 6754496[/snapback] Jo, det har jeg. Det blir som om jeg som en Gran turismo/bilspill fantast ikke ville kjøpt 360 enda spillet kom ut samtidig på 360, med ekstra materiale. Da kunne jeg attpåtil spilt PGR3/Forza 2 osv i mellomtiden. Isteden skulle jeg altså vente på PS3, betale 6000kr, og vente et år eller to også på Gran Turismo 5. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Snip Jeg beviser hvor langt fanboys er villige til å strekke seg før man velger et annet produkt. Hadde GTA 4 ikke hadde kommet til 360 ville det vært noe annet. Men det gjør jo det, attpåtil med ekstra materiale som PS3 ikke vil få. Og det er jo ikke bare dette spillet. Crackdown, Just Cause og muligens også Dead Rising burde jo være noe GTA fantaster fant interessant, og alle er rett rundt hjørnet. 6754420[/snapback] Jeg kan ikke se at du har bevist noen ting i det hele tatt jeg. 6754496[/snapback] Jo, det har jeg. Det blir som om jeg som en Gran turismo/bilspill fantast ikke ville kjøpt 360 enda spillet kom ut samtidig på 360, med ekstra materiale. Da kunne jeg attpåtil spilt PGR3/Forza 2 osv i mellomtiden. Isteden skulle jeg altså vente på PS3, betale 6000kr, og vente et år eller to også på Gran Turismo 5. 6754569[/snapback] Skjønner jo hva du mener, men hvor mange personer er det som går til innkjøp av en konsoll kun pga et spill da? Hvis man i tillegg til GTA, også liker MGS, FF, Tekken etc etc, så veier jo det tyngre enn at Xbox360 har en del interessante titler tilgjengelig også. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Snip Jeg beviser hvor langt fanboys er villige til å strekke seg før man velger et annet produkt. Hadde GTA 4 ikke hadde kommet til 360 ville det vært noe annet. Men det gjør jo det, attpåtil med ekstra materiale som PS3 ikke vil få. Og det er jo ikke bare dette spillet. Crackdown, Just Cause og muligens også Dead Rising burde jo være noe GTA fantaster fant interessant, og alle er rett rundt hjørnet. 6754420[/snapback] Jeg kan ikke se at du har bevist noen ting i det hele tatt jeg. 6754496[/snapback] Jo, det har jeg. Det blir som om jeg som en Gran turismo/bilspill fantast ikke ville kjøpt 360 enda spillet kom ut samtidig på 360, med ekstra materiale. Da kunne jeg attpåtil spilt PGR3/Forza 2 osv i mellomtiden. Isteden skulle jeg altså vente på PS3, betale 6000kr, og vente et år eller to også på Gran Turismo 5. 6754569[/snapback] Det fine med xbox 360 og bilspill blir jo også at man får litt ekstra motorlyd å høre på når DVD plata spinner Så med mindre PS3 kommer med en tilsvarende lur lydfunksjon (ekstra lyd boost via bråk fra konsollen) så vinner 360'n kampen om bilspillene også. Snart ikke en eneste grunn igjen til å kjøpe ps3 spør du meg God natt folkens! Dr Peedee Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Snip Jeg beviser hvor langt fanboys er villige til å strekke seg før man velger et annet produkt. Hadde GTA 4 ikke hadde kommet til 360 ville det vært noe annet. Men det gjør jo det, attpåtil med ekstra materiale som PS3 ikke vil få. Og det er jo ikke bare dette spillet. Crackdown, Just Cause og muligens også Dead Rising burde jo være noe GTA fantaster fant interessant, og alle er rett rundt hjørnet. 6754420[/snapback] Jeg kan ikke se at du har bevist noen ting i det hele tatt jeg. 6754496[/snapback] Jo, det har jeg. Det blir som om jeg som en Gran turismo/bilspill fantast ikke ville kjøpt 360 enda spillet kom ut samtidig på 360, med ekstra materiale. Da kunne jeg attpåtil spilt PGR3/Forza 2 osv i mellomtiden. Isteden skulle jeg altså vente på PS3, betale 6000kr, og vente et år eller to også på Gran Turismo 5. 6754569[/snapback] Skjønner jo hva du mener, men hvor mange personer er det som går til innkjøp av en konsoll kun pga et spill da? Hvis man i tillegg til GTA, også liker MGS, FF, Tekken etc etc, så veier jo det tyngre enn at Xbox360 har en del interessante titler tilgjengelig også. 6754611[/snapback] At folk kjøper konsoller bare på grunn av ett spill er da en kjennsgjerning. Hvor ville ps2 vært idag uten GTA 3. Personlig gikk jeg til innkjøp av xbox'en av en eneste grunn: Halo. At man kjøper en konsoll på grunn av et spil betyr da ikke at man kun skal spille det ene spillet. Hvorvidt Saint's Row er et slikt spill, vil jeg ikke utale meg om Lenke til kommentar
nacho Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Snip Jeg beviser hvor langt fanboys er villige til å strekke seg før man velger et annet produkt. Hadde GTA 4 ikke hadde kommet til 360 ville det vært noe annet. Men det gjør jo det, attpåtil med ekstra materiale som PS3 ikke vil få. Og det er jo ikke bare dette spillet. Crackdown, Just Cause og muligens også Dead Rising burde jo være noe GTA fantaster fant interessant, og alle er rett rundt hjørnet. 6754420[/snapback] Jeg kan ikke se at du har bevist noen ting i det hele tatt jeg. 6754496[/snapback] Jo, det har jeg. Det blir som om jeg som en Gran turismo/bilspill fantast ikke ville kjøpt 360 enda spillet kom ut samtidig på 360, med ekstra materiale. Da kunne jeg attpåtil spilt PGR3/Forza 2 osv i mellomtiden. Isteden skulle jeg altså vente på PS3, betale 6000kr, og vente et år eller to også på Gran Turismo 5. 6754569[/snapback] Skjønner jo hva du mener, men hvor mange personer er det som går til innkjøp av en konsoll kun pga et spill da? Hvis man i tillegg til GTA, også liker MGS, FF, Tekken etc etc, så veier jo det tyngre enn at Xbox360 har en del interessante titler tilgjengelig også. 6754611[/snapback] Nettopp, dette er så subjektivt at det nesten blir for dumt å diskutere. En person kan like et hvilket som helst spekter av spill i hvilken som helst sjanger på hvilken som helt konsoll, ingen faste mønster her. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Snip Jo, det har jeg. Det blir som om jeg som en Gran turismo/bilspill fantast ikke ville kjøpt 360 enda spillet kom ut samtidig på 360, med ekstra materiale. Da kunne jeg attpåtil spilt PGR3/Forza 2 osv i mellomtiden. Isteden skulle jeg altså vente på PS3, betale 6000kr, og vente et år eller to også på Gran Turismo 5. 6754569[/snapback] Velger man konsoll ut fra ett enkelt spill, vil jeg si at man er temmelig ensporet. Og jeg er temmelig sikker på at det er få som gjør det.. Men værsågod, du får leve i troen Og så får du tenke på hva du skal gjøre med konsollen din når du er lei SR eller GTA etter 14 dagers tid.. Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Gidd å betale 3,5k for et replika av GTA, når du i tillegg har mest lyst på en PS3. Tviler på det er mange av dem som kjøper PS3 bare for å spille GTA. For øvrig så kan GTA4 bare våge seg å ikke bli bedre enn Saint's Row. 6753295[/snapback] Gidd å betale 5,5k for en PS3 da Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hvis du skal ha PS3 av Gud vet hva grunn, så er det jo unødig å betale 3,5k for å varme opp til GTA4. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Liker ikke GTA. Liker Metal Gear. Liker Final Fantasy. Liker Tekken. Liker Gran Turismo. Liker medfølgende harddisk. Liker innebygd trådløst nettverksadapter. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 At folk kjøper konsoller bare på grunn av ett spill er da en kjennsgjerning. Hvor ville ps2 vært idag uten GTA 3. Personlig gikk jeg til innkjøp av xbox'en av en eneste grunn: Halo.At man kjøper en konsoll på grunn av et spil betyr da ikke at man kun skal spille det ene spillet. 6754665[/snapback] GTA var nok dråpen som ble avgjørende for hvilken konsoll de valgte ja, men om man ikke interesserer seg for et eneste spill utenom dette, så tenker de fleste seg om to ganger før de går til innkjøp av spillet og en konsoll til å spille det på. Ordla meg kanskje litt feil i forrige post. Lenke til kommentar
Staal Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Hvis du skal ha PS3 av Gud vet hva grunn, så er det jo unødig å betale 3,5k for å varme opp til GTA4. 6754810[/snapback] Nå koster jo 360 ikke særlig mer enn ca 1500kr da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå