Gå til innhold

Hvilken PSU skal jeg kjøpe med ny pc?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvilken PSU jeg bør velge til DETTE Opsettet.

Skal kjøpes fra komplett

Her er noen å velge mellom. poeng fra 1-3 av meg vil helst ha den/de med høyest poeng hvis ikke noen gir noen bra tilbakemeldinger om noe annet.

Cooler Master eXtreme Power 600W 798kr -3/3poeng

Hiper Strømforsyning ATX 480W Sort, 14dB Type-R 798kr -2/3poeng

Hiper Strømforsyning ATX 580W Sort 798kr -3/3poeng

NorthQ 4775-500BULK, ATX 500W 798kr -1/3poeng

Tagan Easycon 480W, Modulære kabler 798kr -3/3poeng

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK men jeg lurer litt på den Cooler master 600Watter'n. Hvis ingen har erfaringer eller tester av denne så blir det nok Hiper 580watter'n jeg viser til. Har ikke budsjett til 580W Type R versjonen.

Endret av exin89
Lenke til kommentar
Ville også valgt Hiper Type-R 580W. En utrolig god strømforsyning. Hvis du ser i prisguiden til hardware.no, så ser du at den er ganske billig noen plasser, iforhold til andre, så jeg tror du greier å få den med på budsjettet ditt.

Her f.eks.:

http://www.databutikken.com/no/?Product=HIPTRM580BLU

Lykke til med nytt psu-kjøp.

6752992[/snapback]

Poenget er at det skal kjøpes hos komplett.

Hva er egentlig forskjellen på 580w og 580w typeR? bare støynivå og modulære kontakter?

Lenke til kommentar
OK men jeg lurer litt på den Cooler master 600Watter'n. Hvis ingen har erfaringer eller tester av denne så blir det nok Hiper 580watter'n jeg viser til. Har ikke budsjett til 580W Type R versjonen.

6752939[/snapback]

hiper 580 koster jo 800kr det er 150kr mer for fargen blå

det holder med 400watt til en vanlig pc dual core 1 bra skjermkort samt 2x12 rails

Lenke til kommentar

6752939[/snapback]

hiper 580 koster jo 800kr det er 150kr mer for fargen blå

det holder med 400watt til en vanlig pc dual core 1 bra skjermkort samt 2x12 rails

6753034[/snapback]

Skjønte ikke helt hva du mente der, men antar at 580W Type R versjonen koster 150kr mer enn den vanlige 580W versjonen for Blå farge?

Tror også det bare er modulære kontakter på Type R'n.

Trenger ikke modulære kontakter og blå farge egentlig.

Lenke til kommentar
Ville også valgt Hiper Type-R 580W. En utrolig god strømforsyning. Hvis du ser i prisguiden til hardware.no, så ser du at den er ganske billig noen plasser, iforhold til andre, så jeg tror du greier å få den med på budsjettet ditt.

Her f.eks.:

http://www.databutikken.com/no/?Product=HIPTRM580BLU

Lykke til med nytt psu-kjøp.

6752992[/snapback]

Poenget er at det skal kjøpes hos komplett.

Hva er egentlig forskjellen på 580w og 580w typeR? bare støynivå og modulære kontakter?

6753007[/snapback]

Svarte nok litt for fort der ja :)

Lenke til kommentar
seasonic s12 eller de nye seasonic med modulære kabler vil jeg helt klart anbefalle. De er veldig stille, og leverer stabil spenning

6757788[/snapback]

De er dyre. og den billigste har bare 2 SATA kontakter, så tror ikke det er aktuelt. :thumbdown:

Tror faktisk jeg går for Hiper Strømforsyning ATX 530W Sort Den er kraftig nok til mitt bruk antar jeg, eller bør jeg kjøpe 580W versjonen?

Endret av exin89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...