IgorLarionov Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hvordan kan jeg koble tven til pcen slik at jeg kan se filmer jeg har på dataen på tv? bare forklar enkelt hvordan jeg gjør det. Har aldri gjort det før. Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hvis du har en s-videoport på pcen og på tv-en, kobler du dem med en kabel imellom seg. En s-videoport ser slik ut Lenke til kommentar
RoosterX Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Dauemannen: det er er *ikke* en s-video port. svideo er 4 pinner den der er 7 pins - somer ganske vanlig på ati's (og sikker nvidia's) gfx - for composite og svideo i en port/plugg - men tidligere(og muligens fortsatt?!) var iallefall ati's svideo/composite out pin kompatibel med std svideo kabel(for og forsikre seg dette kan det være bra måle med et multimeter på en orginal kabel) da brukte jeg selv bryte av plast-styrpinnen på en orginal svideo kabel for så sette den rett vei i gfx kortet og til tv. Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Dauemannen: det er er *ikke* en s-video port. svideo er 4 pinner den der er 7 pins - somer ganske vanlig på ati's (og sikker nvidia's) gfx - for composite og svideo i en port/plugg - men tidligere(og muligens fortsatt?!) var iallefall ati's svideo/composite out pin kompatibel med std svideo kabel(for og forsikre seg dette kan det være bra måle med et multimeter på en orginal kabel) da brukte jeg selv bryte av plast-styrpinnen på en orginal svideo kabel for så sette den rett vei i gfx kortet og til tv. 6753288[/snapback] Unnskyld for den. Jeg bare søkte på google bilder og tok det første og beste uten å se så nøye etter. Takk for at du ryddet opp Lenke til kommentar
IgorLarionov Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Hvordan ser ledningen ut? Kan det skade tven hvis tven er stor eller er det ingenting å frykte? Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg har et spørsmål om det.. Har ikke S-Video kompatibel tv, så det blir svart/hvit. Jeg tenkte da på en sånn adapter fra S-Video til kompositt.. Tror dere det funker da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå