Gå til innhold

Dyrt Skjermkort Nå, Eller Biligere Og Vnte På DX10

Anbefalte innlegg

Burde Jeg Kjøpe Et Nytt Og Dyrt Grafikkort Nå, Eller Et Litt Billigere For Så Å Oppgradere Når DX10 Har Sunket I Pris?

Har tenkt på dette:

XFX Geforce 7950GX2 (1GB) Extreme Edition PCI-Express

Det Skulle Være Rimelig Kraftig Ikkesant?

Har Forresten Dette Hovedkortet: MSI 975X Platinum PowerUP Ed., I975X, Socket-775, ATX, GbLAN, ViiV, PCI-Ex16 Mulighet For SLi?

Endret av phfjeld
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Burde Jeg Kjøpe Et Nytt Og Dyrt Grafikkort Nå, Eller Et Litt Billigere For Så Å Oppgradere Når DX10 Har Sunket I Pris?

Har tenkt på dette:

XFX Geforce 7950GX2 (1GB) Extreme Edition PCI-Express

Det Skulle Være Rimelig Kraftig Ikkesant?

Har Forresten Dette Hovedkortet: MSI 975X Platinum PowerUP Ed., I975X, Socket-775, ATX, GbLAN, ViiV, PCI-Ex16 Mulighet For SLi?

6752612[/snapback]

Det skjermkortet er i og for seg to skjermkort i ett så du har SLI der allerede :)

Foreøpig burde du vente litt spør du meg, til det kommer en ny toppmodell for da synker prisene mye

Lenke til kommentar

Øyh,

Hvorvidt du venter eller skaffer deg noe dyrt er helt opptil deg. Personlig ville jeg ventet litt, men det tar tid fra DX10 kommer ut til det har sunket i pris, har blitt tatt ordentlig i bruk i spill og utvalget kort er bra. Hvis du ikke har noe akutt behov for übergrafikk holder det med et rimelig kort. Alternativer kan være X1900GT, 7600GT eller 7900GT, hva du velger kommer an på hvor mye du vil bruke. Men du må nok regne med å leve med det kortet en stund.

Hovedkortet ditt støtter ikke SLI, men antakeligvis ATi CrossFire siden det er et i975X-brikesett. Da vil riktignok PCIe-sporene opperere i 8X, men det er ikke noe du merker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...