Gå til innhold

Ghost Rider 2, ekte?


Gjakmarrja

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ghostrider kunne fint overlevd et velt med sykkelen i den hastigheten! Veien er flat og han sklir bortover uten problemer. Problemet er såklart om han møter en annen bil eller en fortauskant, men det ville vært blasfemi og useriøst å diskutere.

7151577[/snapback]

Du kan jo spørre motorsyklisten som ga bånn gass forbi bilen vår mellom filene i køen på fjellet over til Bergen om han overlevde sitt velt og påfølgende sklitur i ~80 km/t.

 

Skinndressen hans dekket de første meterne av sklisporet, resten var det ryggmargen hans som stod for. En grei stripe av blod og gørr med en momentant dau fyr ved enden.

 

Dere rånere lever under illusjonen om at tilfeldigheter kan kontrolleres bare man er dyktig nok kjøreteknisk.

 

Som andre her sier, driter jeg i hva han måtte finne på å gjøre med seg selv, men å sette andre liv i fare har han absolutt ingen rett til.

Lenke til kommentar
Skinndressen hans dekket de første meterne av sklisporet, resten var det ryggmargen hans som stod for. En grei stripe av blod og gørr med en momentant dau fyr ved enden.

 

 

Må ha vært en skikkelig søppel skinndress. De skal tåle å skli MANGE meter. Har selv falt med skinndress, å har aldri vært i nærheten av å slite hull i den. Men for all del. Jeg forsvarer ikke idiot kjøring her altså. Sier bare at en skikkelig skinndress tåler sinnsykt med juling.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Den skinndressen må nesten ha vært noe skidress eller noe gaylatexshit.

I motorsporten med superbike så er det vanlig med felt over 200km/t. Svært sjeldent de blir liggende etter sånne velt. Opp og sprett og se om sykkelen er i stand til å fortsette racet.

Lenke til kommentar

Kommer foresten en ny teaser snart, sjekk ut www.ghostridermovie.net

 

"Team GR got their hands on a special made teaser for the NEC event.

It is 10 minutes and the comments from ppl who viewed the teaser say it is great.

 

Also will Patrik from SWT Racing, "you know the 346.25 km/h wheelie man" sign autographs on SATURDAY & SUNDAY between 2 and 4 o'clock in the SWT Racing stand - hall 6, stand CX20."

 

;)

Lenke til kommentar

noe av det beste, er å se den dumme purken blinke med de teite blålysene sine til ingen nytte. haha jeg kan se for meg dialogen inne i 'radiobilarna'

 

"han stopper jo ikke!!" *slår frustrert i rattet*

 

"ja,jeg skjønner det ikke, vi har jo sirenene våre på og greier!"

 

 

snuten blir så patetiske når de forstår at du ikke er redd for dem..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...