Hamsterino Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Jepp, men så var det ikke det jeg snakket om. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Gjett hvor mange meter du må falle fra for å få 300 km/t? 7149782[/snapback] Hvorfor gjette når du kan regne det ut? --- 300 km/t = 83.3 m/s Vi omformer formelen for fritt fall og får t = v/g, hvor g er gravitasjonskonstanten og v er farten. 83,3 / 9,81 = 8.5 sekunder i fritt fall. Informasjonen vi nå har fått kan vi sette inn i veiformel 1 og får: 0.5 * 83.3 * 8.5 = 354 m. Altså kan vi konkludere med at vi må falle i 354 meter for å få en fart på 300 km/t, sett bortifra luftmotstand. --- Dette ville da tilsvart at Ghost Rider kjørte i bånn pine rett frem og inn i en fjellvegg. Hvor sannsynlig er det da? Synes det er idiotisk av deg å komme med slike sammenligninger. Det finnes ikke sikkerhetsutstyr som er bygget for en krasj i 300 km/t, ikke i nærheten engang Ghostrider kunne fint overlevd et velt med sykkelen i den hastigheten! Veien er flat og han sklir bortover uten problemer. Problemet er såklart om han møter en annen bil eller en fortauskant, men det ville vært blasfemi og useriøst å diskutere. Endret 25. oktober 2006 av Negotiation Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 En person oppnår ikke en hastighet på 3000 km/t i fritt fall. Terminalfarten er en del lavere. Ergo nå GR blitt skutt ned mot bakken i en hastighet rundt 300 km/t. Lite hyggelig vil jeg tro. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Dette ville da tilsvart at Ghost Rider kjørte i bånn pine rett frem og inn i en fjellvegg. Hvor sannsynlig er det da? Synes det er idiotisk av deg å komme med slike sammenligninger. Vel, det er heller ikke smart å tro at man først dør når man faller 354 meter. Et lavt, tosifret antall er nok, så da skjønner du kanskje hva jeg mener? Ghostrider kunne fint overlevd et velt med sykkelen i den hastigheten! Veien er flat og han sklir bortover uten problemer. Problemet er såklart om han møter en annen bil eller en fortauskant, men det ville vært blasfemi og useriøst å diskutere. Hvorfor det? Jeg sa ikke velt heller, jeg sa krasj. EDIT: Er det noe vits i å diskutere dette? Tror de fleste oppegående mennesker skjønner det jeg prøvde å si. Endret 25. oktober 2006 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Mente det mest som et humoristisk innlegg jeg da. Men ok! Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Viser respekt til den duden ass. Utrolig dyktig sjafør, som vet hva han holder på med! Det at det er idioti er jeg enig i, men utroli hvor artig han må hadet, og utrolig artig for oss som er videoene! Håper han fortsetter slik han gjør, med nye og spennende filmer! Pliz slutt å syt over hvor farlig og idiotisk dette er! Lenke til kommentar
ttd Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Viser respekt til den duden ass. Utrolig dyktig sjafør, som vet hva han holder på med!Det at det er idioti er jeg enig i, men utroli hvor artig han må hadet, og utrolig artig for oss som er videoene! Håper han fortsetter slik han gjør, med nye og spennende filmer! Pliz slutt å syt over hvor farlig og idiotisk dette er! 7154388[/snapback] Beklager, du kan bare velge tre av disse fire påstandene:a) Du mener han fortjener respekt b) Du håper han fortsetter med videoene c) Du mener han tydelig vet hva han driver med d) Du mener det er ren idioti Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Viser respekt til den duden ass. Utrolig dyktig sjafør, som vet hva han holder på med!Det at det er idioti er jeg enig i, men utroli hvor artig han må hadet, og utrolig artig for oss som er videoene! Håper han fortsetter slik han gjør, med nye og spennende filmer! Pliz slutt å syt over hvor farlig og idiotisk dette er! 7154388[/snapback] Beklager, du kan bare velge tre av disse fire påstandene:a) Du mener han fortjener respekt b) Du håper han fortsetter med videoene c) Du mener han tydelig vet hva han driver med d) Du mener det er ren idioti 7159065[/snapback] Nei, kan godt velge alle 4! Selv om det han gjør er artig, og alt slikt så er det jo galskap (idioti) Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Viser respekt til den duden ass. Utrolig dyktig sjafør, som vet hva han holder på med!Det at det er idioti er jeg enig i, men utroli hvor artig han må hadet, og utrolig artig for oss som er videoene! Håper han fortsetter slik han gjør, med nye og spennende filmer! Pliz slutt å syt over hvor farlig og idiotisk dette er! 7154388[/snapback] Beklager, du kan bare velge tre av disse fire påstandene:a) Du mener han fortjener respekt b) Du håper han fortsetter med videoene c) Du mener han tydelig vet hva han driver med d) Du mener det er ren idioti 7159065[/snapback] Nei, kan godt velge alle 4! Selv om det han gjør er artig, og alt slikt så er det jo galskap (idioti) 7159215[/snapback] Spørsmålet er: hvorfor skal man respektere en idiot? Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Viser respekt til den duden ass. Utrolig dyktig sjafør, som vet hva han holder på med!Det at det er idioti er jeg enig i, men utroli hvor artig han må hadet, og utrolig artig for oss som er videoene! Håper han fortsetter slik han gjør, med nye og spennende filmer! Pliz slutt å syt over hvor farlig og idiotisk dette er! 7154388[/snapback] Beklager, du kan bare velge tre av disse fire påstandene:a) Du mener han fortjener respekt b) Du håper han fortsetter med videoene c) Du mener han tydelig vet hva han driver med d) Du mener det er ren idioti 7159065[/snapback] Nei, kan godt velge alle 4! Selv om det han gjør er artig, og alt slikt så er det jo galskap (idioti) 7159215[/snapback] Spørsmålet er: hvorfor skal man respektere en idiot? 7159239[/snapback] Jeg sier ikke at han er idiot, jeg sier det han gjør er idioti! Ville heller kalt han gal! Grunnen til å respektere han: Han er en utrolig dyktig motorsykkel sjafør, som faktisk klarer å kjøre slik han gjør uten at politiet klarer å ta han! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Noen som har noen kilder hvor det står om at han er i live og lever? Jeg hører forskjellige ting overalt. Ghost Rider er jo digg da. Selvom han setter andre og seg selv i fare. Liker'n. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Men han slår ikke Tommer'n! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Men han slår ikke Tommer'n! Det det er bare en wannabe av GR EDIT: Innlegg nr. 300 Endret 27. oktober 2006 av SupRnova Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 har den filmen der han drar haiabusan(sp) opp i 300 også drar den på bak julet, den er ganske fet. 6752715[/snapback] Den syklen der går det ikke ann å sette ord på... Får gåsehud bare av å tenke på den !! Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 29. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) filmene er utrolig tøffe å se på, og kjøringa hans er helt sjuk, men det er forsatt ren idioti og jeg synes det blir helt feil og respektere han for det han gjør. Endret 29. oktober 2006 av *martin* Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Det er ikke uvanlig at bilsjåfører omkommer under sammenstøt med motorsykkler. Så bilde av en ulykke der bilen faktisk hadde blitt kastet rundt og landet på taket etter MC'en kjørrte inn i siden på bilen. MC-sjåføren tok kvelden momentant, og bilføreren døde på vei til sykehus. Nåkk om det. At han er dyktig kan ingen nekte på, men at han fortsatt puster er så nært man kan komme et under. Han er en villmann uten like, men steik så underholdene det er å se på! Spørsmålet er hvor lenge han kan holde på før han går i bøtta. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Fatter ikke at det er mulig å ha respekt for en som kjøre slik på offentlig vei.. Mannen må jo være spikk spenna gal! Har mc selv, og kjenner masse folk i mc-miljø, ikke en eneste en, jeg kjenner har respekt for GR`s kjøring!! Jeg har 3 av filmene hans. Men jeg har lasta de ned gratis, for det værste er jo at folk kjøper filmene lovlig og igjen da er med å finansiere hans kjøring.. Samt at folk får adrenalin av dette og deretter prøver å etterligne hans kjøring. (Finnes også tape fra norge på dette) Ja han har skills, han er flink og har bra kontroll på sykkelen/ene+bil. Det er gøy å se når han kommer seg vekk fra politiet osv. Men er også blitt uvell i magen til tider når jeg har sett på filmene. Fyren skulle hatt juling. Ingen som ser på eurosport da? 250/500/supersport/superbike. Er jo vanvittig gøy å se på de gutta der. Hvorfor ikke kjøre pro.. Tenk GR vs Valentino Rossi for eks.. Rossi = respekt Ikke GR! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Tror ikke han trenger pengene fra filmene til finansiering. Har hørt rykter om at GR faktisk er profosjonell racer, men dette er bare rykter. Men det vil jo forklare de sinnsyke egenskapene han har da... Endret 30. oktober 2006 av JimRamse Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) jeg sa heller ikke at han trenger pengene til finansiering i den forstand, men det sier "lag mere film" Rykter om at han er pro har jeg og hørt, er vel en svenske i gp 500. Men tviler på at det er han eller noen andre som er GR. Endret 30. oktober 2006 av KenBjork Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Hehe, tviler på at GR deltar i noe GP i det hele tatt! Dette ville helt sikkert blitt oppdaget uansett! Om han skulle kjørt om kapp me Rossi, så er det jo klart hvem vinneren ville blitt, så klart Rossi! Hvorfor ikke se på Gp istedenfor GR`? 1 - Mye morsommere når det er ulovlig 2 - Mye mer farlig kjøring 3 - Han flykter (leker) med politiet osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå