Gå til innhold

Ghost Rider 2, ekte?


Gjakmarrja

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dyktig fyr, skal ha respekt av han.

6784995[/snapback]

 

Respekt for en idiot som setter andre sitt liv i fare?

6785679[/snapback]

 

Han er dyktig, vet godt hva han gjør.

Han setter mer sitt eget liv i fare enn andre, værste så skjer med han er døden, for andre blir det værste som kan skje en litt ubehaglig opplevelse og eventuelt vraka bil.

(fotgjengere blir en annen sak, men det er ikke fotgjengere på motorveger)

Lenke til kommentar
Dyktig fyr, skal ha respekt av han.

6784995[/snapback]

 

Respekt for en idiot som setter andre sitt liv i fare?

6785679[/snapback]

 

Han er dyktig, vet godt hva han gjør.

Han setter mer sitt eget liv i fare enn andre, værste så skjer med han er døden, for andre blir det værste som kan skje en litt ubehaglig opplevelse og eventuelt vraka bil.

(fotgjengere blir en annen sak, men det er ikke fotgjengere på motorveger)

6785711[/snapback]

 

At han vet hva han gjør, forbedrer vel ikke saken. Hvis ikke kunne han kanskje ha skyldt på mental ustabilitet.

 

Jeg tviler på at en motorsykkel i 300 km/t gjennom frontruta på en bil er spesielt sikre greier.

Lenke til kommentar

han har da det vertfall gøy i livet sitt annet enn dere som sitter hjemme på ræven hele dagen i nerder dere. tenk litt på tygdekraften du Guardian. Har aldri sett for meg en motorsykkel flyge :) da må han vertfall hoppe og fly gjennom frontruten. Alt du gjør i livet er farlig men selvom dere ikke liker ghost rider, har han stor respekt i mc miljøet men ser ikke ut som de "sofistikerte" data guttene liker han. Smak og behag men dere trenger ikke ligge inn de idiotiske innleggene bare for å få flest mulig innlegg. Dere som er idiotiene her

Lenke til kommentar

@ Curtis Jackson: Så du tror de som "sitter hjemme på ræven hele dagen" ikke har det gøy? Jeg har det iallefall kjempegøy når jeg sitter her og nerder. Har ikke du? Egentlig, når jeg leser videre om hva du sier om "gjennom frontruta" er det tydelig at du bare vil provosere ...

 

Man kan vel ikke kalle det annet enn idioti å kjøre som dette på offentlig trafikkert vei. Dersom en motorsykkel treffer en bil i 300 kmph er det nok ikke bare motorsyklisten som får enkelte helseproblemer i ettertid. Det værste er vel egentlig når de i video'n "skryter" av hvor nærme kræsj han var osv. Idiotisk uten sidestykke.

 

Når det er sagt, skal jeg innrømme at ser på disse filmene og ler godt når han knaller fra "polisen" i hastigheter som ikke kan beskrives som annet enn sinnsyke :)

Lenke til kommentar
han har da det vertfall gøy i livet sitt annet enn dere som sitter hjemme på ræven hele dagen i nerder dere. tenk litt på tygdekraften du Guardian. Har aldri sett for meg en motorsykkel flyge :) da må han vertfall hoppe og fly gjennom frontruten. Alt du gjør i livet er farlig men selvom dere ikke liker ghost rider, har han stor respekt i mc miljøet men ser ikke ut som de "sofistikerte" data guttene liker han. Smak og behag men dere trenger ikke ligge inn de idiotiske innleggene bare for å få flest mulig innlegg. Dere som er idiotiene her

6787010[/snapback]

 

Jeg vil påstå at jeg har det gøy i livet mitt, uten å sette andre sitt liv i fare. Utrolig, hva?

 

Alt man gjør i livet er farlig ja, og om han hadde drukket blåsyre eller noe, hadde jeg ikke reagert, fordi da hadde han ikke gjort noe som satte andre i fare, samtidig som politiet hadde sluppet å bruke ressurser på idiotiske ting som dette.

 

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvor stor respekt han har i MC-miljøet. Om de har respekt for han pga. dette, så faller de også under kategorien "idioter."

Lenke til kommentar
han har da det vertfall gøy i livet sitt annet enn dere som sitter hjemme på ræven hele dagen i nerder dere. tenk litt på tygdekraften du Guardian. Har aldri sett for meg en motorsykkel flyge :) da må han vertfall hoppe og fly gjennom frontruten. Alt du gjør i livet er farlig men selvom dere ikke liker ghost rider, har han stor respekt i mc miljøet men ser ikke ut som de "sofistikerte" data guttene liker han. Smak og behag men dere trenger ikke ligge inn de idiotiske innleggene bare for å få flest mulig innlegg. Dere som er idiotiene her

6787010[/snapback]

Jeg vil også være med i klubben. Idiot.

 

Du kan da vitterlig ikke mene at det er det samme om en mann kjører i 300km/t på et avlukket område og en offentlig vei/motorvei? Om han kræsjer vet vi i det minste at HAN dør, men på en motorvei vil han MEST sannsynlig dra med seg flere. Et par hundre kg ghostrider + sykkel som kommer kjørende i 300km/t vil nok kunne gi mer enn et par skrubbsår på sjåføren i en møtende bil. For å ikke snakke om kjedereaksjonen man får ved å starte en kollisjon på et sted hvor trafikken beveger seg tett i 100km/t.

 

Dette har overhodet ikke noenting med smak og behag å gjøre, snarere sunn fornuft. Det er helt greit å leke seg med LSD, motorsag og flammekaster alene i garasjen, situasjonen blir derimot snudd på hodet når du gjør det samme på Karl Johan.

Lenke til kommentar
Dyktig fyr, skal ha respekt av han.

6784995[/snapback]

 

Respekt for en idiot som setter andre sitt liv i fare?

6785679[/snapback]

 

Han er dyktig, vet godt hva han gjør.

Han setter mer sitt eget liv i fare enn andre, værste så skjer med han er døden, for andre blir det værste som kan skje en litt ubehaglig opplevelse og eventuelt vraka bil.

(fotgjengere blir en annen sak, men det er ikke fotgjengere på motorveger)

6785711[/snapback]

 

Jeg budre nesten sette deg i kontakt med en gammel kollega av meg, og så kan du spørre om fyren som brukte lastebilenn hans til å ta selvmord. Ikke med mc men med bil, så kan du jo spørre han om det var en LITT ubehaglig opplevelse...

 

Det er en grunn for at man lager baner hvor man kan gjøre dette, men i traffiken hvor man kan ødelegge andres liv, idioter kaller man sånne ikke proffe... :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Blir så sinna når jeg leser om folk som liker sånne personer som han her. Men jeg sparer de fleste kommentarene så jeg ikke blir bannet.

 

Vi hadde en type som snakket om trafikksikkerhet på skolen min, der han ba en elev om å stå oppreis og dette ned på gulvet og dempe fallet med hendene. Kreftene i det fallet tilsvarte en kollisjon i 4 km/t. Så ba han eleven om å stå på en stol, og sa at hvis han hadde falt fra den høyden hadde det tilsvart en kollisjon i noe rundt 12 km/t. Gjett hvor mange meter du må falle fra for å få 300 km/t?

 

Det finnes ikke sikkerhetsutstyr som er bygget for en krasj i 300 km/t, ikke i nærheten engang, så hvis denne typen noensinne kjører av veien i den farten, så er han død. Ikke tvil om det en gang, da er han død med en gang hjulet treffer gresset, uansett hvor proff han er. Treffer han en bil, så er både han, føreren til bilen og sannsynligvis føreren til en eventuell bil som kjører bak den første døde. Sykkelen og motorsykkelføreren ville skåret gjennom karosseriet og vinduet som om det var smør, for ikke å snakke om de som sitter inne i den.

 

Det er idiotisk, det er uansvarlig, og jeg vedder på at alle dere som skryter av han ikke ville jublet han videre hvis han sneiet dere i 300 km/t.

Lenke til kommentar
Vi hadde en type som snakket om trafikksikkerhet på skolen min, der han ba en elev om å stå oppreis og dette ned på gulvet og dempe fallet med hendene. Kreftene i det fallet tilsvarte en kollisjon i 4 km/t. Så ba han eleven om å stå på en stol, og sa at hvis han hadde falt fra den høyden hadde det tilsvart en kollisjon i noe rundt 12 km/t. Gjett hvor mange meter du må falle fra for å få 300 km/t?

7149782[/snapback]

 

Hehe, flere som har opplevd Trygg Trafikk-propganda :p Er rimelig sikker på at GR vet hvilken risiko det innebærer å kjøre så fort...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...