Peter_B Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 jeg har den som ser ut som en forgasser...en svart rund boks!!fant service heftet men det er på tysk..hva er det nummeret kan begynne på da?? 6753737[/snapback] Trolig RP på en 90 modell.Du har en elegtrisk tomgangsstiller med innebygd tomgangskontakt.Disse er det byttet mange av.Den er enkel å skifte.Du har ingen justeringsmulighet.Det man må finne ut er om bilen går rent når den er kald.Bilen skal gå helt pent hvis du holder tomgangsturtallet ved hjelp av gasspedalen.Gjør den ikke det så er kjent problem at den sorte pakningen under innsprøytningen sprekker.Du kan ta den tomgansstilleren fra mange typer bilmerker og modeller med samme type innsprøytning hvis du vil prøve før du kjøper,eller vil ha en brukt. 6753841[/snapback] ja det står RP i service heftet..så det stemmer 6753900[/snapback] [/quo bilen går reint når den er kald..viss jeg hjelper til med gasspedalen...men viss det er den svarte pakningen som du sa??er den kødden og bytte 6753926[/snapback] Pakningen er enda enklere.Skru av luftinntaket over så er det 4 skruer som holder fast innsprøytningsdelen,så er det bare 4 skruer på pakningen.For å teste den kan du bende å dra i innsprøytningen.Da skal det ikke ha noen innvirkning på svevet. Lenke til kommentar
sleggefett2006 Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Okej da skal jeg prøve det...den tomgangsstilleren hvor er det den sitter hen da?og hvordan ser den ut kort beskrevet?? kan det ha noe og si viss den pakningen er gåen asså?? Lenke til kommentar
Peter_B Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Okej da skal jeg prøve det...den tomgangsstilleren hvor er det den sitter hen da?og hvordan ser den ut kort beskrevet?? kan det ha noe og si viss den pakningen er gåen asså?? 6754278[/snapback] Er pakningen dårlig må den skiftes først.Tomgangstilleren er sort/avlang med en kontakt med 4 ledninger.sitter i forkant av innsprøytningen litt mot venstre.Den har ett stag som dytter på en arm som går til gasspjeldet. Lenke til kommentar
sleggefett2006 Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 får håpe det har noe og si att pakningen er gåen?..med tanke på tomgangen??...!!den ledningen henter jeg på hoggeren...har en kamerat som jobber der så det er ikke vanskelig... Lenke til kommentar
sleggefett2006 Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 viss den er gåen da...det vet jeg jo ikke enda... Hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå