goliatmo Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Etter at jeg begynte å bruke mac har det irritert meg at jeg ikke kan ta del i den store ms paint leken, det hadde også vert gøy å kunne bruke andre medier en bare paint til å lage tegninger. Derfor tenkte jeg at det hadde vert intresant med en tegnelek! REGLER: -Jeg begyner med et ønske om en tegning, den som lager denne tegningen kan lage et nytt ønske og den som oppfyller det ønsket igjen kan få lage et nytt ønske. -Strek men er ikke lov -Hvis det går mer en 3dager så kan hvem som helst lage et nytt ønske. PS: Hvis dette er en dårlig idè så er det ike nedvendig å si ifra, det holder å bare la tråden sovne stille inn. Jeg vil se noen som blir drept Lenke til kommentar
Mit Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 ' jeg vil se Eric Cartman banker opp julenissen Lenke til kommentar
nree Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg vil se donald som er slem mot dolly på en på kanten måte Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Her! Er den bra nok? Jeg vil se Pikachu som truer Ash med pistol! (Pokemon) Endret 8. november 2006 av Almadora Lenke til kommentar
Refragatio Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Haha, Eg måtte skrive ka som er ka ^^ Eg vil se i paint versjon Endret 8. november 2006 av Nibbler2k Lenke til kommentar
josephseto Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Jeg vil se Britney Spears fra musikkvideoen 'opps I did it again'. Endret 8. november 2006 av josephseto Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 jeg vil se...en moderator! Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Her er en mod: Jeg vil se Lugia pokemonen! EDIT: Ønsker fortsatt å se den! Endret 10. november 2006 av Almadora Lenke til kommentar
josephseto Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg vil se Darth Vader Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Jeg vil se Darth Vader 7275869[/snapback] Her er darth vader... Jeg vil se Lugia pokemonen igjen... Endret 13. november 2006 av Almadora Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå