Gå til innhold

Ukjent nummer (k800i)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har akkurat skaffet meg SE k800i, og har et lite problem.

Hvorfor får jeg bare opp "ukjent nummer" når folk ringer til meg? Uansett om den som ringer ikke ringer med skjult id?

Er dette noe jeg kan endre på i innstillingene?

6752287[/snapback]

Prøv å nappe ut batteriet uten å slå av telefonen. Hvis ikke dette hjelper tilbakestiller du til fabrikkinstillinger under instillinger-Generellt. Du har to valg, tilbakestil og tilbakestill alt. Velger du det siste alternativet sletter du alt som er lagret på telefonen så ikke gjør det om du ikke må.

Dette bør i det miste fikse problemet. Husk å laste ned MMS/WAP instillinger på nytt.

Lenke til kommentar

Dette har nok ikke noe med telefonen å gjøre, men abonnementet ditt. Hvis du kjøpte den med et nytt abonnement (f.eks. hos NetCom) kan det tenkes at nummervisning ikke er aktivert i abonnementet ditt, eller at det ved en feil ble deaktivert ved videreføring av abonnementet.

Hør med operatøren din, det er nok ikke noe galt med telefonen.

-snubbel

Lenke til kommentar
Dette har nok ikke noe med telefonen å gjøre, men abonnementet ditt. Hvis du kjøpte den med et nytt abonnement (f.eks. hos NetCom) kan det tenkes at nummervisning ikke er aktivert i abonnementet ditt, eller at det ved en feil ble deaktivert ved videreføring av abonnementet.

Hør med operatøren din, det er nok ikke noe galt med telefonen.

-snubbel

6753181[/snapback]

Takk! Det var heldigvis ikke noe feil med mobilen, jeg bare ringte netcom og det ble fikset med en gang!

Takk for hjelpen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...