Asus Radeon 9800XT Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hei, Jeg har et problem med Oblivion. Selve fyren jeg spiller på vises bare som en gjennomsiktig figur, du kan se han men har er gjennomsiktig. når jeg zoomer inn er også sverdet gjennomsiktig, dvs hele fyren. Er det noen instillinger som er gale. Reinstalerte Oblivion men det funket fortsatt ikke. Det skjedde for ikke så lenge siden da jeg logget på og så at fyren ikke lenger var i normale farger. Noen som vet hva dette er og hvordan jeg kan fikse det? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Et dumt spørsmål, men du vet at du kan skaffe items og skills som gjør deg usynelig i oblivion? da får du "effekter" som du beskriver. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Et dumt spørsmål, men du vet at du kan skaffe items og skills som gjør deg usynelig i oblivion? da får du "effekter" som du beskriver. 6752380[/snapback] Det var det første jeg tnkte på også Lenke til kommentar
Asus Radeon 9800XT Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Nei det er ikke det.. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Har du prøvd å ta av deg alt av våpen, rustning, ringer og så skjekka hviken magiske effekter som påvirker etterpå? Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Det høres veldig utsom Chameleon-effekten. Forøvring så er https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=175 et bedre sted å spørre Endret 28. august 2006 av Loerand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå