Gå til innhold

Sony DVD-RW DW-Q28A leser ingen ting

Anbefalte innlegg

Hei

Tidligere i dag skulle jeg brenne en DVD, og når den kom til 100% så stoppet PCen helt opp. Den reagerte ikke i det hele tatt på 40 minutter, så jeg tenkte bare "greit, jeg bare starter den på nytt manuelt". Så jeg trykket på av/på-knappen og startet PCen om igjen - og da dukket problemet mitt opp. DVD brenneren klarte ikke lese noe som helst, jeg prøvde mange forskjellige DVDer og CDer og alt som er, men den klarte ikke lese noe som helst - alt som skjer er at Windows ikke klarer å finne noe som helst inne i stasjonen. Det går heller ikke ann å brenne noe - for jeg får bare en feil mld. om at det ikke er en tom CD i DVD stasjonen.

Nå sitter jeg her da, men en DVD brenner som ikke vil lese noe som helst, og jeg har prøvd alt jeg kan tenke på; Avinstallert stasjonen, oppdatert IDE driveren, rebootet 10 ganger, prøvd mange forskjellige DVD og CDer og oppdatert firmware.

Forresten, så klarer den heller ikke lese opp Windows XP CDen under startup, den sier bare "Boot CD.." og så lager den masse rare lyder, og hopper til Windows bootinga.

Har noen noen glupe triks? Jeg er desperat!!

På forhånd takk!

Endret av Stish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...