BåGan Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hei. Jeg får denne feil mld: I ny og ne. Varierer når den kommer, iblant noen minutter etter oppstart/tilkobling av nett. Noen ganger flere timer etter, og noen ganger dager etter. Den begynner å bli ganske irriterende! Trykker jeg OK, så dauer internetten totalt. Men resten av pc'n ser til å fungere. Jeg har scannet hele pc'n med Avast!, Symantec og Spywareterminator uten hell. Jeg forstår ikke hva feilen er? Er det virus? Trojan? Rett og slett Windowsfeil? Fant heller ingen lignende topics på forumet om dette problemet.. Håper på rask hjelp! Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Ingen som har noe forslag? Idé? Den har begynt å komme mer hyppig nå.. Samt jeg står som "frakoblet" hos alle på MSN. Begynner å irritere grusomt! Lenke til kommentar
SCV Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 fant ingenting på nettet etter et par kjappe søk, men har du Service pack 2? og kjørt windows update i det hele tatt? (skru av alle antivirus programm når du kjører windows update vistnok) Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Nope. Funket ikke noen andre forslag? Endret 27. august 2006 av BåGan Lenke til kommentar
berxter Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Her er en med samme problem og en løsning (for ham): http://www.daniweb.com/techtalkforums/thread52453-2.html De 3-4 siste postene på side 2 gir hans løsning. Bernt K Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Da har jeg gjort det som ble sagt i posten. Så får jeg smøre meg inn med tålmodighet å se om det fikset Er visst fortsatt offline på MSN Kan være noe annet det kanskje. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Vet ikke om dette kan hjelpe deg noe jeg, sjekk det ut...det står noe om den filen du la ut som du lurte på om var tvilsom værtfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå