Gå til innhold

veldig merkelig problem i source

Anbefalte innlegg

har i det siste fått et veldig snålt "problem" i source..

jeg starter opp pc'n, prøver stress testen, får 193fps..

starter og spille, fps er normal, men etter litt spilling.. 10minutter så merker jeg att fps har redusert seg.. GPU (x1900xt) blir heller ikke særlig varm, så det kan ikke være problemet.. tar så stress testen etter jeg har spilt, så får jeg helt ned i 135fps!

det er altså nesten 60fps mindre enn da jeg starta å spille..

men det rareste er

jeg prøver stress testen, får like lite fps, går ut i windows (windows knappen på tastaturet) men testen går, går inn i testen igjen, og jammen meg så stiger ikke fps til slik den skal være..

jeg skjønner ingenting.. har reinstallert drivere og steam, men det er fremdeles slik..

og noen ganger da jeg tar create server, så er det ingen lyd da jeg går, og det hakker voldsomt, men fps er normal.. starter jeg på nytt, er alt normalt igjen :shrug:

ble mye det her, men er det noen som har vært borti noe lignende?

prøvde nå 6.6 driverne som jeg brukte før, men det hjalp ikkeno

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du greier ikke se forskjell på 193 og 135 fps. Min skjerm greier 140 hz i 800*600. Og jeg har en god. De fleste skjermer kjører ikke over 100 i 800*600. Dessuten tviler jeg på at 135 fps er forferdelig.

og slike svar trenger dere ikke poste, for det er ikke det som er poenget.. ja jeg vet man ikke ser forskjell på 190 og 130, så er det sagt

men tilbake til det jeg spør om..

det virker som css går og små lugger litt innimellom, egetli ganske irriterenes.. dette skjer også selv om fps er høy, men det virke rsom om det skjer når gpu blir varm

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...