m0g1e Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg tenker Photoshop cs2 gjennom hele posten her Har sett en del bilder hvor det er "eksplosjoner" av pigger og piler utover: Har et eksempel som jeg kopiert fra en skrivebordsbakgrunn fra dette forumet. Takker for lånet Hvordan får man til å lage slike shapes i PS? Lurer også på en del andre enkle shapes, som sirkler med bare fyll i ytterkantene og tomrom i midten m.m. noen tips? Takker så mye! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Lurer også på en del andre enkle shapes, som sirkler med bare fyll i ytterkantene og tomrom i midten m.m.Det ligg ein slik i custom shapes trur eg. (Om du ikkje ser det, klikk på pila eg viser til på biletet, og velg "All" eller "Shapes" frå menyen som kjem opp.) Det andre veit eg ikkje korleis ein kan lage. Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Lurer også på en del andre enkle shapes, som sirkler med bare fyll i ytterkantene og tomrom i midten m.m.Det ligg ein slik i custom shapes trur eg. (Om du ikkje ser det, klikk på pila eg viser til på biletet, og velg "All" eller "Shapes" frå menyen som kjem opp.) Det andre veit eg ikkje korleis ein kan lage. 6751739[/snapback] Fant nettopp ut hvordan jeg skulle fikse former ved marked tool og stroke som gir mange muligheter Men de piggeshapesakene vil jeg gjerne lære meg!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå