Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Er PSU`en gåen igjen?

Anbefalte innlegg

Skulle starte den stasjonære maskinen i dag for en (2 min siden), men det skjer ingenting når jeg trykker på startknappen. Hovedkortet mitt er et Asus A8N32-SLI Deluxe, og PSU`en er en Hiper Type-R 530W Sort. Den grønne indikasjons lampa på hovedkortet lyser grønnt, det samme lyser den av/på bryteren bak på PSU`en. Ellers kan jeg neve at når jeg slår av den av/på knappen bak på PSU`en og slår den på igjen begynner Razer musa mi å lyse. Så jeg er usikker på om det er PSU`en eller selveste på knappen på kabinettet som har sunget sin siste vers. Åssen finner jeg om dettte er tilfellet? Noen som har gode råd? Maskinen har fungert som ei klokke siden jeg kjøpte den i oktober i fjor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv en annen Strømforsyning i maskina. Det kan selvfølgelig være powerknappen på kabinettet som har takka for seg, men jeg skjønner ikke helt hvorfor slike ting skal skje når pc`en er av. Får høre mange ganger her at det er maskiner som er slått av i mange uker/månder, og når de skal slå på maskinene igjen, så virker de plutselig ikke mer. Det høres jo litt rart ut.

Lenke til kommentar
Prøv en annen Strømforsyning i maskina. Det kan selvfølgelig være powerknappen på kabinettet som har takka for seg, men jeg skjønner ikke helt hvorfor slike ting skal skje når pc`en er av. Får høre mange ganger her at det er maskiner som er slått av i mange uker/månder, og når de skal slå på maskinene igjen, så virker de plutselig ikke mer. Det høres jo litt rart ut.

6751533[/snapback]

Funka fint i går kveld når jeg slo den av. Har desverre ikke en ananen strømforsyning, men skal dra i morgen til den nærmeste IT-butikken og få de til å sjekke ut problemet for meg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...