hlilleby Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Driver og bygger meg pc nå og lurer på om dette er et bra kjøp: https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=33684 Har noen noe bedre forslag til rundt den samme prisen? Grunnen til at det ikke lagt til noe skjermkort er fordi jeg har et X1900XTX klar til og brukes. Lurer også på om det kabinettet der bråker en del. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hmmm... ser ut til å være et greit oppsett. Men det er "mye" som kan forbedres her vis vi legger i 200-300spenn ekstra. Du kan jo gå på et Intel Core 2 Duo oppsett da. Men kansje du har gjort deg opp i mening om at du vil he AMD? Skal fikse og trikse litt med noen priser så kommer jeg tilbake og svarer med et oppsett som kan øke spillinga med 5-15% kansje. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Om du velger et billigere hovedkort, så kan du legge litt mer penger i cpuen. Men du har kanskje planer om CrossFire? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
hlilleby Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Om du velger et billigere hovedkort, så kan du legge litt mer penger i cpuen. Men du har kanskje planer om CrossFire? Hilsen, efikkan. 6753121[/snapback] Har planer om det ja, men ellers takk Men ville du gått for det oppsettet der eller burde jeg forandre på noe? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Om du velger et billigere hovedkort, så kan du legge litt mer penger i cpuen. Men du har kanskje planer om CrossFire? Hilsen, efikkan. 6753121[/snapback] Har planer om det ja, men ellers takk Men ville du gått for det oppsettet der eller burde jeg forandre på noe? 6753374[/snapback] Jeg ville nok ikke kjøpt musmatte til den prisen, men du velger selv. Om du har eller kjøper ei bra strømforsyning så synest jeg oppsettet er veldig bra. Lenke til kommentar
hlilleby Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Om du velger et billigere hovedkort, så kan du legge litt mer penger i cpuen. Men du har kanskje planer om CrossFire? Hilsen, efikkan. 6753121[/snapback] Har planer om det ja, men ellers takk Men ville du gått for det oppsettet der eller burde jeg forandre på noe? 6753374[/snapback] Jeg ville nok ikke kjøpt musmatte til den prisen, men du velger selv. Om du har eller kjøper ei bra strømforsyning så synest jeg oppsettet er veldig bra. 6753525[/snapback] Har du noen anbefalinger til strømforsyning til rundt 500-800? Vet lite om det kabinettet der da, men du har vel ikke noe erfaringer med det du? Takker for hjelpen Endret 27. august 2006 av hlilleby Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Denne strømforsyningen er veldig bra: Hiper HPU-4B580 663 kr. Jeg kjenner ikke til kabinettet. Men se etter test så ser du om det er praktisk osv. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
hlilleby Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Denne strømforsyningen er veldig bra: Hiper HPU-4B580 663 kr. Jeg kjenner ikke til kabinettet. Men se etter test så ser du om det er praktisk osv. Hilsen, efikkan. 6753664[/snapback] Ser at noen skriver at den bråker mye, men vet du noe om det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå