Gå til innhold

Hva liker edderkopper å spise?

Anbefalte innlegg

Ja, edderkoppmamma døde etter å hatt sex, og har nå etterlatt seg 10 unger som er sultne og sprelne. Og nå må jeg sannsynligvis bli deres mamma og gi dem mat og passe på dem :hrm:

Har noen forslag til hva disse rakkerne spiser?

Min venn Google finner ingenting for meg :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du trenger ikke google for dette. Som TeggY skrev. Fluer, insekter og lignende skal være snacks for edderkopper.

6751268[/snapback]

Nå skal det nevnes at man ALDRI skal gi reptiler insekter man fanger eller finner ute, da disse kan inneholde bakterier dyret rett og slett ikke tåler.

Alt av for til edderkopper får du kjøpt i zoo butikker, og der er foret avlet opp, og er ikke skadelig for dyret.

Pass på hva dere sier hvis dere ikke har kunnskap om det.

Lenke til kommentar
Du trenger ikke google for dette. Som TeggY skrev. Fluer, insekter og lignende skal være snacks for edderkopper.

6751268[/snapback]

Nå skal det nevnes at man ALDRI skal gi reptiler insekter man fanger eller finner ute, da disse kan inneholde bakterier dyret rett og slett ikke tåler.

Alt av for til edderkopper får du kjøpt i zoo butikker, og der er foret avlet opp, og er ikke skadelig for dyret.

6757857[/snapback]

Jeg trodde han snakket om vanlige edderkopper man vanligvis finner i norske hjem. :!:

Lenke til kommentar

6751268[/snapback]

6757857[/snapback]

Jeg trodde han snakket om vanlige edderkopper man vanligvis finner i norske hjem. :!:

6758507[/snapback]

Det er husedderkopp. Mammaen har levd på rommet mitt i nesten hele sommer. Den gikk av og til ut av seg selv tror jeg (den forsvant) så kom den tilbake. Her om dagen ser jeg den med en mann-edderkopp, dagen etter har jeg haugevis av edderkopper i rommet mitt. Men nå har mammaen tatt farvel, så jeg må forsørge dem nå.

Takker for all hjelp. Jeg stikker ned til en zoo og ser hva de mener :)

Lenke til kommentar
  • 8 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...