salah Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Ja, edderkoppmamma døde etter å hatt sex, og har nå etterlatt seg 10 unger som er sultne og sprelne. Og nå må jeg sannsynligvis bli deres mamma og gi dem mat og passe på dem Har noen forslag til hva disse rakkerne spiser? Min venn Google finner ingenting for meg Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Fluer, insekter og lignende? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Du trenger ikke google for dette. Som TeggY skrev. Fluer, insekter og lignende skal være snacks for edderkopper. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hva pleier å havne i nettene deres? Ja, nettopp, håret mitt. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Hva pleier å havne i håret mitt? De feiteste og ekleste edderkoppene. Dra rundt i huset med en plastikkpose og fang fluer inni dem. Om du er veldig god så knebler du fluene totalt (men da trenger du skills!) Endret 30. august 2006 av jalla`n Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Små larver, tror jeg. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Prøvd å søke opp edderkopparten på google eller noe? Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hva spiste edderkopp mamma for noe da? barna spiser vel det samme? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Du trenger ikke google for dette. Som TeggY skrev. Fluer, insekter og lignende skal være snacks for edderkopper. 6751268[/snapback] Nå skal det nevnes at man ALDRI skal gi reptiler insekter man fanger eller finner ute, da disse kan inneholde bakterier dyret rett og slett ikke tåler. Alt av for til edderkopper får du kjøpt i zoo butikker, og der er foret avlet opp, og er ikke skadelig for dyret. Pass på hva dere sier hvis dere ikke har kunnskap om det. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Gjør som Propaganda sier, stikk til en zoo. Vanlig husfluer er ikke sunt for en edderkopp, født og avlet i fangeskap. med mindre du har fanga edderkop moder'n i huset da, da burde det vell gå ganske greit? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Om det hjelper, kan jeg nevne at edderkopper ikke bryr seg om stoerrelsen paa maten, ihvertfall ikke den lille roeveren som jeg kastet en veps i nettet til om dagen. "En veps ti ganger so stor som meg, nam!" Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg husker gigant edderkoppene i muren vår kom løpende fram i en vill fart når vi slapp monkelus nedpå nettene deres... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Du trenger ikke google for dette. Som TeggY skrev. Fluer, insekter og lignende skal være snacks for edderkopper. 6751268[/snapback] Nå skal det nevnes at man ALDRI skal gi reptiler insekter man fanger eller finner ute, da disse kan inneholde bakterier dyret rett og slett ikke tåler. Alt av for til edderkopper får du kjøpt i zoo butikker, og der er foret avlet opp, og er ikke skadelig for dyret. Pass på hva dere sier hvis dere ikke har kunnskap om det. 6757857[/snapback] Jeg trodde han snakket om vanlige edderkopper man vanligvis finner i norske hjem. :!: Lenke til kommentar
salah Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Du trenger ikke google for dette. Som TeggY skrev. Fluer, insekter og lignende skal være snacks for edderkopper. 6751268[/snapback] Nå skal det nevnes at man ALDRI skal gi reptiler insekter man fanger eller finner ute, da disse kan inneholde bakterier dyret rett og slett ikke tåler. Alt av for til edderkopper får du kjøpt i zoo butikker, og der er foret avlet opp, og er ikke skadelig for dyret. Pass på hva dere sier hvis dere ikke har kunnskap om det. 6757857[/snapback] Jeg trodde han snakket om vanlige edderkopper man vanligvis finner i norske hjem. :!: 6758507[/snapback] Det er husedderkopp. Mammaen har levd på rommet mitt i nesten hele sommer. Den gikk av og til ut av seg selv tror jeg (den forsvant) så kom den tilbake. Her om dagen ser jeg den med en mann-edderkopp, dagen etter har jeg haugevis av edderkopper i rommet mitt. Men nå har mammaen tatt farvel, så jeg må forsørge dem nå. Takker for all hjelp. Jeg stikker ned til en zoo og ser hva de mener Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Må forsørge en husedderkopp familie? hehe første gang jeg har hørt, hadde det vært meg hadde jeg nok knerket de men snill er du, det ska du ha ^^ Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) forret- dansk ravioli med multe spagetti med kjøttsaus tyttebær terte til dessert Endret 28. august 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 En husedderkop spiser vel det meste av vanlige insekter. Trenger vel ikke dra til dyrebutikken for å kjøpe godis til dem. Lenke til kommentar
Maur Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Nesten alle edderkopper spiser skogsmaur uten at d ska ver någe problem Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Tror nok jeg hadde satset på human avliving av de foredreløse stakkars krekene. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 bunnen av en skosåle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå