Gå til innhold

GeForce 7800 GTX:EVGA, Point Of View, Club3D

Neloth

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe en av disse, men lurer litt på støynivået på de forskjellige. Er det noen som vet om en av dem bråker mindre/mer enn de andre? Så vidt jeg har forstått, så kan støynivået variere litt fra merke til merke.

prisguide

Liker også den dongelen med komponent ut, har alle denne? Vet at Club3D sin har.

Edit: hva foresaker prishoppet etter de 3 første i prisguiden?

Endret av xorcist
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nå er ikke jeg 100 % sikker men, jeg mener å huske at jeg leste at 7900 gt var raskere enn 7800 gtx. så kanskje du ville gått for et 7900 gt i stede?  de ser ut til å være billigere og

6751061[/snapback]

Men GT'er bråker vel mye? Nesten alle erfaringer jeg har sett på GT'er setter støyen som negativ side med korte, mange skriver "ekstem støy"t. Men når det er sagt så fins jo denne

Lenke til kommentar

De fleste 7800 GTX bruker samme vifteløsning, så de er da like støyende. Noen få bruker egne vifteløsninger (som kan være mer eller mindre støyende).

7900 GT produserer mindre varme enn 7800 GTX. Mye mindre varme, nesten bare 60% av 7800GTX faktisk, så jeg tviler på at vifteløsningen der er mer støyende ettersom den bare trenger å frakte bort nesten halvparten så mye varme.

Jeg er enig i at 7900 GT er et bedre valg. Hvis ikke så kjøper du det billigste 7800 GTX kortet og evt. seter på en støysvak tredeparts vifteløsning dersom du ikke skulle være fornøyd med standardløsningen.

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...