lceman™ Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Ikke drikk Apollo-epleguffe som du får av en på vorspielet som ikke likte det, spydde ned dassen på forsamlingslokalet her meget grundig i går, glad jeg ikke husker noe særlig Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hatt blackout bare et par ganger før, men det har ikke alltid så mye å si mengden av det du drikker, men kombinasjoner av alt mulig uidentifisert gæsj og hvor fort du drikker osv, sikkert. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Sitter selv med det samme problemet. Det enste jeg husker fra i går kveld og i natt var at jeg rota og klinte med en digg jente.Drikk mindre, kanskje det hjelper? Edit: Men drikke mindre ville du ikke. Må LESE hele innlegget! 6750981[/snapback] Jeg og trodde jeg klinte med ei digg jente helt til jeg så bilde av henne dagen etter Endret 27. august 2006 av Impetus90 Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Spis litt før du drikke. Helst mat som inneholder fett, det skille ut alkoholen. Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Spis litt før du drikke. Helst mat som inneholder fett, det skille ut alkoholen. 6752476[/snapback] Da blir det jo ikke like morsomt å drikke Drekka på til du kjenner at det begynner å virke.. Da har du mest sansynlig drukket deg godt brisen, men ikke merker det før om 10-30min. En annen regel er jo "Vin og Øl blir krøll" Og "Ikke drikk etter at du har spydd" Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg og trodde jeg klinte med ei digg jente helt til jeg så bilde av henne dagen etter sick.gif Jeg vet hun er digg, siden jeg våknet med henne rett ved siden av meg om morgenen. Da var begge selvfølgelig edru. Men mer av natten husker jeg ikke. Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Spis litt før du drikke. Helst mat som inneholder fett, det skille ut alkoholen. 6752476[/snapback] Da blir det jo ikke like morsomt å drikke Drekka på til du kjenner at det begynner å virke.. Da har du mest sansynlig drukket deg godt brisen, men ikke merker det før om 10-30min. En annen regel er jo "Vin og Øl blir krøll" Og "Ikke drikk etter at du har spydd" 6752702[/snapback] trådstarter har jo lyst å drikke mye alkohol uten å få blackout Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Drikk sakte. Jeg har hatt blackout en gang. Og det var den gangen jeg styrta 11 pils på rad. Etter jeg hadde drekki de syntes jeg at jeg var så merklig edru. Men så ble jeg fullere og fullere, og så husker jeg ikke mer. Ikke før jeg lå på en soffa, og svart igjen. Og så var jeg utenfor huset mitt. Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) trådstarter har jo lyst å drikke mye alkohol uten å få blackout 6752724[/snapback] Mest for å oppnå den positive effekten av alkohol? Spiser man mye, så må man drikke mere for å få samme effekten som hvis man ikke spiser i det hele tatt? Ergo: Forholdet mellom negativ effekt og positiv effekt forblir den sammen hvis man spiser fettinnholdig mat? Forskjellen er at det koster mere å drikke seg apedritings Edit: Skrivefeil Endret 27. august 2006 av Nudle Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Får sjelden blackout, men glemmer alltid hvordan jeg kom meg hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå