Gå til innhold

Julekalender dag 12

CaSh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja det er det. http://www.digit-life.com/ har en test av dette korte. Som du vil se blir det anbefalt og er på høyde med alle G3 kort.

Det som er negativt er at esken ikke ser så fin ut og driverne som følger med skal vist være litt gamle. ingen spill eller software heller. Men dette er opp til deg, hvis du vil ha slikt kjøp ett dyrere kort hvor du får mer stuff med. Er du kun ute etter ett kort er dette ett supert kjøp. Kjøpte 2 i dag :smile:

Lenke til kommentar

Vel jeg er ikke akkurat interessert i programmer og spill etc. Og drivere kan jeg kanskje laste ned, så det er akkurat ikke noe problem. Men spørsmålet er om det lønner seg å betale 1600kr for å bytte fra geforce 2 32mb mx.

NB: Ikke tro alt du leser :razz:

Lenke til kommentar

Forresten, et spørsmål til...

Hovedkortet mitt er et par år gammelt, og støtter muligens ikke DDR ram. Har det noe å si at skjermkortet har ddr ram da? Vil fortsatt hovedkortet mitt støtte dette? For hvis nei, så er det jo selvfølgelig uaktuelt å kjøpe dette kortet.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-12 13:30, CaSh skrev:

Vel jeg er ikke akkurat interessert i programmer og spill etc. Og drivere kan jeg kanskje laste ned, så det er akkurat ikke noe problem. Men spørsmålet er om det lønner seg å betale 1600kr for å bytte fra geforce 2 32mb mx.

NB: Ikke tro alt du leser :razz:

Har kortet her på kontoret og det virker helt fint. Kommer en test av det om ikke så lenge... Dessverre etter tilbudet er over. Når det gjelder forskjellen mellom GF2 MX og GF3 Ti200 så er den STOOOOOR.

Lenke til kommentar

Du kan si det slik.

G2 MX finnes i 2 ugaver 200 og 400.

Har du 200 så er forskjellen enorm

Har du 400 så er forskjellen enorm

Jeg har ett G1 PRO og det er på høyde med G2MX kortene. Det som er bra med g2mx kort er at den har samme teknologi som G2 GTS kort noe som gir bedre bildekvalitet.

Det samme gjelder forskjellen mellom G2 og G3 du ser mere som f.eks lys effekter og skygge..

Har du en 17" skjerm eller større vil jeg appsolutt kjøpe ett G3 kort. Har du 15" så ikke kjøp det, kjøp heller en ny skjerm.

Tilbude i dag er veldig bra, jeg lover deg det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...