CaSh Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Er denne geforcen som er blitt satt opp her noe billig og bra?? Noen som eventuellt har greie? Med andre ord, er det verdt det å bytte fra g2 32mb mx? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Jeg synes ikke et GF3-kort til 1700,- høres særlig bra ut - til å være GF3, men jeg tipper man likevel får mye for penga? Sikla litt jeg og, da jeg så tilbudet. Vet dere om noen andre sider som har julekalendere, utenom Komplett og PSData? Lenke til kommentar
enurs Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Ja det er det. http://www.digit-life.com/ har en test av dette korte. Som du vil se blir det anbefalt og er på høyde med alle G3 kort. Det som er negativt er at esken ikke ser så fin ut og driverne som følger med skal vist være litt gamle. ingen spill eller software heller. Men dette er opp til deg, hvis du vil ha slikt kjøp ett dyrere kort hvor du får mer stuff med. Er du kun ute etter ett kort er dette ett supert kjøp. Kjøpte 2 i dag :smile: Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 2? Hvorfor? skal du selge dem videre? Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 12. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2001 Vel jeg er ikke akkurat interessert i programmer og spill etc. Og drivere kan jeg kanskje laste ned, så det er akkurat ikke noe problem. Men spørsmålet er om det lønner seg å betale 1600kr for å bytte fra geforce 2 32mb mx. NB: Ikke tro alt du leser :razz: Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 12. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2001 Forresten, et spørsmål til... Hovedkortet mitt er et par år gammelt, og støtter muligens ikke DDR ram. Har det noe å si at skjermkortet har ddr ram da? Vil fortsatt hovedkortet mitt støtte dette? For hvis nei, så er det jo selvfølgelig uaktuelt å kjøpe dette kortet. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Quote: On 2001-12-12 13:30, CaSh skrev:Vel jeg er ikke akkurat interessert i programmer og spill etc. Og drivere kan jeg kanskje laste ned, så det er akkurat ikke noe problem. Men spørsmålet er om det lønner seg å betale 1600kr for å bytte fra geforce 2 32mb mx. NB: Ikke tro alt du leser :razz: Har kortet her på kontoret og det virker helt fint. Kommer en test av det om ikke så lenge... Dessverre etter tilbudet er over. Når det gjelder forskjellen mellom GF2 MX og GF3 Ti200 så er den STOOOOOR. Lenke til kommentar
enurs Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Du kan si det slik. G2 MX finnes i 2 ugaver 200 og 400. Har du 200 så er forskjellen enorm Har du 400 så er forskjellen enorm Jeg har ett G1 PRO og det er på høyde med G2MX kortene. Det som er bra med g2mx kort er at den har samme teknologi som G2 GTS kort noe som gir bedre bildekvalitet. Det samme gjelder forskjellen mellom G2 og G3 du ser mere som f.eks lys effekter og skygge.. Har du en 17" skjerm eller større vil jeg appsolutt kjøpe ett G3 kort. Har du 15" så ikke kjøp det, kjøp heller en ny skjerm. Tilbude i dag er veldig bra, jeg lover deg det. Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Cash: Hovedkortet ditt støtter helt sikkert ikke DDR ram, men det gjør ikke noe om skjermkortet har det. Så bare kjøp :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå